Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Trenger tips til hva en 2,5 åring vil bli glad for til jul. Hva leker din gutt med? Anonymous poster hash: 6bf3c...76e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Brannmann sam figurer, biler og brannstasjon. Sabeltannskute og figurer. Modellerkitt. Anonymous poster hash: bae3d...eb7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Takk😃👌🏼 Anonymous poster hash: 6bf3c...76e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Her er sønnen sin ønskeliste. Han blir 3 år i mars. Lydbøker (gjerne med historier) Bøker (gruffalo, albert åberg, karsten og petra, lillesøsterbøkene, etc) Ullklær fra nøstebarn Stor traktor til å kjøre selv Akebrett/snowracer Konstruksjonsleker/byggesett Morsomme såper og leker til badekaret. Puslespill Verktøykasse Legekoffert "tatoveringer" Store perler og brett Mosaikk perler Vannmaling Bongotromme Svømmeutstyr (svømme egg, svømmebrett, armeringer fra 18 kilo) Anonymous poster hash: 5983d...267
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Tusen takk! Greit med litt hjelp når en ikke har barn selv😃 Anonymous poster hash: 6bf3c...76e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Dette er ønskelisten jeg skrev for min gutt som blir 3 i mars - Klær str 104 / 3-4 år / 4 år (Joggebukser, ullundertøy, fleece-sett, annet fint) - LOTTO-spill med bilder av f.eks. dyr, mat eller annet kjent. - Figurer o.l. fra barne-TV (Brannmann Sam, Kaptein Sabeltann, Masha og Mishka, Mikkes Klubbhus, Nysgjerrige Nils, Vennebyen e.l. ) - CD med barnemusikk - Bøker (Gjerne gamle slagere som: Pippi Langstrømpe, Emil i Lønneberget, Ronja Røverdatter, Kaptein Sabeltann, Kardemommeby, Karius og Baktus, Hakkebakkeskogen, Charlie og Sjokoladefabrikken o.l.) - Litt tykke pappark til å male på. - Lekekjøkken til utendørsbruk (sølekjøkken, mudkitchen, IKEA?) - Drikkeflaske med vanlig tut (f.eks http://www.toysrus.no/serier/city-of-friends/vennebyen-drikkeflaske?id=898872&vid=130778#.VkjQ8nYvfIU ) - LAV Balansesykkel / Løpesykkel? - Maling på tube / spruteflasker (IKKE på krukke) (barnevennlig) - Utkledningsklær Olaf teppe med hette( http://www.toysrus.no/serier/frozen/frost-olaf-teppe-med-hette?id=634262&vid=601929#.VkjXu3YvfIU ) Anonymous poster hash: ef7bd...d8a
februarprins2013 Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Gutten min er 3 år i februar : av meg får han brannmann sam tannbørste,genser, helikoper og båt, veldig brannmann sam om dagen thomas tog sokker en bukse genser med brannbil på lekekjøkken og leke mat ønsker av andre : Ull brannmann sam brannbilen og stasjon + figurer kaptein sabeltann figurer, han har bare langemann Pysjamas sengetøy håndklær penger til kristiansand dyrepark karsten og petra på safari Kaptein sabeltann lydbok, cd og filmer Fotballdrakt diverse andre klær puzzlespill bøker tegnesaker Endret 5. desember 2015 av Blair Waldorf
Jessday Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Duplo Løpesykkel Tegne-/malesaker Modelleire Utkledningsklær
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Min ble 3 i august. Han får av oss: Skattkiste med en pyjamas og elektrisk lynet mc queen tannbørste oppi. Turtles film Sands Alive Lego ninjago Ønsker seg klær i str 110 Turtles leker Lego Avengers leker Helikopter Kinobilletter Ullundertøy Radiostyrt lynet mc queen Sengetøy med turtles, batman, minions, Avengers, Lego eller et eller annet han syns er kult. Bøker - gjerne Disney bøker Anonymous poster hash: defa5...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå