Gå til innhold

Verge for mindreårige asylbarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i vg at det er stor mangel på dette. Er det noen her som vet hvilke vilkår man får om man melder seg? Må man gjennom samme pridekurs osv som når man melder seg som ordinære fosterforeldre? Får man samme støtte, eller mer, som ellers?

 

 

Anonymous poster hash: 22f83...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ikke den daglige omsorgen som verge så lik lønn er det jo ikke....

Skrevet

Verge er noe helt annet enn fosterforeldre.

 

Om barna skal bo hos dere, er det ordinære fosterforeldre dere blir.

 

Anonymous poster hash: 4bac1...201

Skrevet

Veldig, veldig flott at du vil bli verge! Det er stor mangel på dette, og et stort behov. Oppgaven er mest knytter til det byråkratiske og økonomiske, så du må nok ikke på prise-kurs, men en eller to kurskvelder forventer jeg at de har, uten at jeg er sikker på dette.

 

Anonymous poster hash: 65969...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...