Gå til innhold

Operert for rectocele/fødsel.Flere?Hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble opr. for rectocele, bakre skjedevegg pga store problemer. Lege har sagt jeg kan ta keisersnitt om jeg vil ha det pga opr, men at jeg ikke måå. men at problemene da kan komme tilbake. Jeg er 99 % sikker på at jeg velger det første. Men om fødselen begynner før avtalt time for keisersnitt. Hva gjør de da? Hastekeisersnitt el kan man komme til å revne opp alt som er inni der under evt. vanlig fødsel? Den opr. gjennomgår jeg bare ikke en gang til!! Var helt grusomt smertefullt. : ( Flere i samme situasjon, eller som har opr?



Anonymous poster hash: a3916...3bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er svært sjelden at fødselen starter, og barnet kommer ut før man rekker å komme inn til KS. Hvis du får rier eller vannet går før datoen for KS, reiser du bare inn til føden. Og ringer de på veien, selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...