Gå til innhold

Kvalme drit


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så hinsides kvalm hele tiden -.- ikke stressa, så det er ikke det. Og ingen positiv test så er ikke gravid.

Hadde det enda vært en grunn for det. Gått slik en uke. Blir slik typ småsprø :P

Jaja. Var kun dagens utblåsning.

Ha en fin dag dere :)

 

Anonymous poster hash: 17360...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å drikke vann med isbiter og sitronbåter. Slapp godt av og sov mye. kan du være obstipert? Kan bli veldig kvalm av det😉

 

Anonymous poster hash: 1eaa3...eb6

Skrevet

Hvis du er konstant kvalm, så er det kanskje lurt å prøve å finne ut årsaken til det?

 

jeg er det, men jeg vet at det kommer fra en nakkeskade jeg har. Blir ikke noe bedre av det altså, men kvalme er jo en reaksjon på noe i kroppen. Akkurat som f.eks. feber er.



Anonymous poster hash: d1171...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...