Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er så hinsides kvalm hele tiden -.- ikke stressa, så det er ikke det. Og ingen positiv test så er ikke gravid. Hadde det enda vært en grunn for det. Gått slik en uke. Blir slik typ småsprø Jaja. Var kun dagens utblåsning. Ha en fin dag dere Anonymous poster hash: 17360...250
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Prøv å drikke vann med isbiter og sitronbåter. Slapp godt av og sov mye. kan du være obstipert? Kan bli veldig kvalm av det😉 Anonymous poster hash: 1eaa3...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du er konstant kvalm, så er det kanskje lurt å prøve å finne ut årsaken til det? jeg er det, men jeg vet at det kommer fra en nakkeskade jeg har. Blir ikke noe bedre av det altså, men kvalme er jo en reaksjon på noe i kroppen. Akkurat som f.eks. feber er. Anonymous poster hash: d1171...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå