Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har flere 6-åringer jeg skal kjøpe gaver til, i prisklassen 3-400 kroner til rundt 1000 kroner. Både gutter og jenter. Hva ønsker/får deres seksåringer seg til jul? Glad for tips, jeg får ikke skikkelige svar når jeg spør dem det gjelder. Anonymous poster hash: f0229...00b
Kliko Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 -BAYBLADE (VELDIG populært og absolutt det som står høyest på ønskelista! -Lego (gjerne starwars) -Spionting -walk-talki -Langrennski -Minionsting er morsomt Som du skjønner er dette til gutt da 😉
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Bayblade, aldri hørt om, men å sjekkes ut. Takke for fine tips, andre? Anonymous poster hash: f0229...00b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Min gutt på 7 har aldri hørt om bayblade.. Da han var 6 gikk det i lego og fjernstyrte ting, utkeldningsklær, politiutstyr, superhelter, osv Nå er det det samme som over pluss transformers, skylanders.. Seksåringer er forkjellige. Hadde spurt om ønskeliste 😊 Anonymous poster hash: d0b00...a47
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Min 6 åring har arvet masse beyblade og har så mye at han ikke ønsker seg mer... Han ønsker seg egentlig bare Lego. Anonymous poster hash: a06f9...1c5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har en gutt på 5,5. Det jeg vet at han får er en stooor pakke lego, langrennsski, utkledningsklær, sengetøy med supermann, ullundertøy, votter. Ellers er alt med superhelter topp, fjernstyrt bil/helikopter. Anonymous poster hash: a0e42...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå