Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Er ikke dette sent for å få det første gang? Anonymous poster hash: 9061a...071
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Neida,mine 2 eldste fikk det første gang da de var 7 og 9 år. De som får det for første gang rundt skolealder har en økt risiko for å plages med dette til tenåringsalder,men vi slapp det. Anonymous poster hash: 07878...464
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Jeg fikk det da jeg var 12 år, og det var veldig sent. Ble innlagt og måtte være på sykehuset flere dager. Tror ikke 6 år er så sent altså. Anonymous poster hash: ed259...4ca
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Takk for svar. Håper han slipper mer av dette. Anonymous poster hash: 9061a...071
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Jo, det er faktisk ganske sent å få det første gang. De fleste barn vokser det av seg rundt skolestartalder. Nabogutten her fikk det første gang da han gikk i 1.klasse og ble da lagt inn på sykehuset til observasjon over natta nettopp fordi det var ganske uvanlig å få det så sent og man kunne da bli veldig syk og tett. Mine bar har hatt det fra de var ganske små, rundt 2 år første gang, og siste gang i 5-7 års alderen. Anonymous poster hash: 23905...dcc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jo, det er faktisk ganske sent å få det første gang. De fleste barn vokser det av seg rundt skolestartalder. Nabogutten her fikk det første gang da han gikk i 1.klasse og ble da lagt inn på sykehuset til observasjon over natta nettopp fordi det var ganske uvanlig å få det så sent og man kunne da bli veldig syk og tett. Mine bar har hatt det fra de var ganske små, rundt 2 år første gang, og siste gang i 5-7 års alderen. Anonymous poster hash: 23905...dcc Slutt med skremselspropaganda. Ikke mer vanlig å bli veldig syk og tett når man får det som 6-7 åring. Hvor i all verden har du det fra? Til HI så råder jeg deg til å høre med legen om hvordan det arter seg,her inne elsker man å komme med surr for å gjøre folk engstelige. Hilsen svarer nr 1. Anonymous poster hash: 07878...464
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Takk for svar. Han er bedre etter de medisinene han fikk. Anonymous poster hash: 9061a...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå