Gå til innhold

Ny kjæreste er så sjalu..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spør meg ut veldig ofte om fortiden min og blir sur og forbanna for den minste ting.. Han spør meg også ut om mannlige venner, tilogmed kjærestene til venninner. Har prestert å spørre om jeg har "knulla" dem (som han kaller det). Noen ganger når vi har sex, spør han intenst før han kommer: hvem er den beste kusken du har hatt, si det.. osv.. det er så turnoff!

Hvis han ikke gir seg må jeg kutte han ut tror jeg.. men.. Uff. . Det er så synd for han er så fin ellers :( hva kan jeg gjøre for at han skal være mindre sjalu?

Anonymous poster hash: fdaa0...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bare tror du må kutte ham ut???

Du kan ikke gjøre noe som helst for at han skal være mindre sjalu. Bare det at du spør om det viser at du er det perfekte offer for en slik mann. Han er sykelig sjalu og han ønsker å kontrollere deg. Kom deg unna!

Gjør det slutt og gjør det raskt. For hver dag lenger du er sammen med denne mannen, jo mer tak vil han ha på deg, og jo mindre sjanse er at du kommer deg unna ham.

Gjør det enkelt - si at du mener dere ikke passer som kjærester likevel. IKKE gå inn i en diskusjon om hvorfor, bare hold på ditt, at dere ikke passer sammen. Og for all del - ikke utsett det!!!

Anonymous poster hash: 87139...94b
Skrevet

Høres ikke ut som noe å samle på.. Hvis mannen min hadde begynt å prate om kusker i senga så hadde jeg begynt å lure! 🙊

Anonymous poster hash: a3b84...d58

Skrevet

Han vil aldri slutte og være sjalu..Dette er ikke en du vil fortsette å dele livet med.Han kommer til å ødelegge veldig for deg.

Det hjelper på en måte så lite at han er snill og god ellers når det er sjalusien hans som tar overhånd..

Kom deg bort!!

Har ei venninne som er sammen med en som er skikkelig sjalu..Svarer hun ikke telefonen begynner han å kjøre rundt å leiter etter henne..hun får aldri lov til å gå it på fest..Hun får ikke lov til å ha snap pga bilder hun kan sende og mott ..Det er helt sykt! og de har barn sammen...

For all del...Ikke få barn med han her..

Kom deg bort!!

Anonymous poster hash: 1289e...846

Skrevet

Du bare tror du må kutte ham ut???

Du kan ikke gjøre noe som helst for at han skal være mindre sjalu. Bare det at du spør om det viser at du er det perfekte offer for en slik mann. Han er sykelig sjalu og han ønsker å kontrollere deg. Kom deg unna!

Gjør det slutt og gjør det raskt. For hver dag lenger du er sammen med denne mannen, jo mer tak vil han ha på deg, og jo mindre sjanse er at du kommer deg unna ham.

Gjør det enkelt - si at du mener dere ikke passer som kjærester likevel. IKKE gå inn i en diskusjon om hvorfor, bare hold på ditt, at dere ikke passer sammen. Og for all del - ikke utsett det!!!

Anonymous poster hash: 87139...94b

Veldig enig i dette!

Du kan ikke forandre ham, det er sånn han er og han må ønske å forandre seg selv. Noe jeg tviler på at han ønsker, for han ser nok ikke sine egne feil.

Den eneste du kan forandre er deg selv, men du skal absolutt ikke forandre deg bare for å gjøre denne fjotten fornøyd. For slike menn blir aldri fornøyd før du har utslettet deg selv, kuttet kontakten med alle rundt deg og kun lever for ham. Menn som ham kan være ekstremt farlige!

Det er ikke normalt det han driver med, og du MÅ ta beina på nakken! Du kommer til å ødelegge deg selv (og relasjonen til de rundt deg) om du blir hos ham :(

Å være LITT sjalu i starten av et forhold tenker jeg er normalt. Man vet ikke hvem andre er ift den du er sammen med og man kan lure på om den fiiine dama han pratet med på byen egentlig er en eksflamme osv. Etterhvert som man blir mer sikker på forholdet pleier disse følelsene å roe seg.

Men man går da ikke til "angrep" på kjæresten og anklager og er ufin, for det. Sjalusi er ens eget problem og den beste måten å torturere seg selv på. Det skal ikke gå ut over partneren, IKKE om h'n ikke har gitt oss en grunn til å være sjalu! Og selv da, har man problemer med å takle noe med kjærestens fortid får man heller gjøre det slutt. Ikke holde på slik han gjør!

Anonymous poster hash: 7e9e1...c62

Skrevet

Og jg som aldri har hatt sex med en kusk! Kan det anbefales? 😜

Anonymous poster hash: 96c6c...5ad

Skrevet

Dump han nå før det er går for langt. En slik fyr vil du ikke leve livet med og det blir bare verre!

Anonymous poster hash: 300ac...63f

Skrevet

Æsj!! Dump ham! For et svin. Hvis du blir med ham, om ti år når du sitter i saksa med unger og hus, husk at du ble advart.

Anonymous poster hash: 4fed2...9f2
Skrevet

Han kommer aldri til å kutte ut. Er han så ille i starten av et forhold vil det blir hundre ganger verre etterhvert.

Gå inn i jula som singel du, han der er ikke noe å samle på.

Anonymous poster hash: 0b847...49b

Skrevet

Jeg hadde fått latterkrampe! Beste kusken? 😂😂😂😂😂

"Åååå Kåre, kan vi fortsette i morgen? Merra di falt av vogna"😂😂😂

Anonymous poster hash: 3a90b...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...