Gå til innhold

Men for pokker da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille datter på 1,5 år har klart og klatre ut av sprinkelsenga!! Hva i alle dager gjør jeg?? Har ikke grind på trappa. Kan jo ikke sove i natt jeg da. Å legge henne i min seng ville også være dumt for da sovner hun ikke.

Anonymous poster hash: 21412...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er bedre at hun ligger i din seng og ikke sovner, enn at hun faller ned trappa i natt 😬

Anonymous poster hash: 81640...755

Skrevet

Joda..men blir vel til at jeg ikke sover uansett, så da er det dumt og "venne" henne til og være i min seng.

Skrevet

Har du ikke noe du kan sette foran som nødløsning i natt, en høy kommode eller noe

Anonymous poster hash: ee86f...2cd
Skrevet

Legg madrassene på gulvet på rommet hennes og lukk døra. Da kan dere sove begge to.

Anonymous poster hash: 5b441...03d

Skrevet

Min lille datter på 1,5 år har klart og klatre ut av sprinkelsenga!! Hva i alle dager gjør jeg?? Har ikke grind på trappa. Kan jo ikke sove i natt jeg da. Å legge henne i min seng ville også være dumt for da sovner hun ikke.

Du kjøper grind imorgen den dag!

Anonymous poster hash: e15ad...508

Skrevet

Legg deg inne hos henne, foran døra - så vet du at du våkner om hun skulle prøve å gå ut 😃 God natt ⭐️

Skrevet

Flytte sengen hennes inn til meg foran døren. Litt av et prosjekt på natten. Nå ligger jenta og ler i sengen sin. :)

Skrevet

Hehe jaja men må man så må man

Skrevet

Hvordan kan du ikke ha grind på trappa med barn i den alderen? Er dere aldri oppe bortsett fra når hun sover?

Jeg ville byttet til en annne seng snart så hyn ikke skader seg når hun klatrer ut. Evt ta av den ene siden på sengen hvis du har en sånn type.

Skrevet

Sover du i samme etg som jenta? Om du gjør det så la døren din stå oppe så hører du vell om hun åpner sin dør eventuelt ha på baby sitter slik at du hører om hun romsterer på sitt eget rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...