Gå til innhold

Noen her som er mindre pene og sosialt klønete

Anbefalte innlegg

Skrevet

men likevel har klart å skaffe seg ordentlig mann med gode verdier, OK utseende, som elsker dere?

Anonymous poster hash: 9c5e8...9a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det Jeg så nok litt bedre ut da jeg møttes, men pen har jeg aldri vært. Kunne kanskje sies å være søt på en god dag, men ikke ellers. Han er fantastisk på alle mulige måter, setter familien først og vi har felles verdier.

Selv om jeg ikke er pen og er sosialt utviklingshemmet finner jeg meg ikke i tull og har selvrespekt nok til at jeg krever å bli behandlet ordentlig. Også behandler jeg selvfølgelig han like godt som han behandler meg.

Skrevet

Jeg er ikke "mindre pen", men sosialt klønete, mange sykdommer, eier ikke sans for å kle meg og er ikke akkurat noe kupp..

Mannen min er veldig pen, sosialt oppegående og frisk.. En kjernekar som også har utseende med seg..

Aner ikke hvordan jeg fikk han på kroken.. 💕

Anonymous poster hash: 8c42a...f05

Skrevet

Ja. Eller, utseendet driter jeg i ;) han ser helt normal ut. Men verdiene er der. Han er dog litt for mye sint..

Men jeg er langt under middels utseendemessig og svært sosialt klønete. Hvis vi skulle slått opp hadde jeg endt opp som The Crazy Cat Lady med 15 katter og to voksne unger ;)

Anonymous poster hash: 1520b...59a

Skrevet

Jeg har det Jeg så nok litt bedre ut da jeg møttes, men pen har jeg aldri vært. Kunne kanskje sies å være søt på en god dag, men ikke ellers. Han er fantastisk på alle mulige måter, setter familien først og vi har felles verdier.

Selv om jeg ikke er pen og er sosialt utviklingshemmet finner jeg meg ikke i tull og har selvrespekt nok til at jeg krever å bli behandlet ordentlig. Også behandler jeg selvfølgelig han like godt som han behandler meg.

Haha! Sosialt utviklingshemmet! Måtte le litt av den! 😀 😀 😀

Anonymous poster hash: 8ac23...5b1

Skrevet

Jeg, litt tykk, mindre pen, lite venner, ekspert på å si de dummeste ting i sosiale sammenhenger. Sånne ting der resten bare hever øyenbryn eller himmler med øynene.

Mannen min er høy, mørk, et smil som smelter hjerter, verdens snilleste,får venner uansett hvor han er og ja, fatter ikke hva han ser i meg.

Skrevet

Jeg synes ikke selv jeg er spesielt pen, og sosialt fungerer jeg nesten ikke, etter min mening. Men fått meg en god "mann" (ikke gift), som er en kjempegod pappa for sønnen vår og som gjør det han kan for at vi skal få en fin fremtid sammen :)

Anonymous poster hash: 0dcb4...912
Skrevet

Jeg er ikke så flink sosialt, eller jeg liker meg ikke i slike situasjoner. Føler meg alltid keitete og dum, analyserer alt som blir sagt, osv. Er heller ikke så glad i å være sosial, liker meg best hjemme med en god bok. 

Kan være ganske pen egentlig, men har lagt på meg veldig mange kilo de siste årene (og gått ned en del igjen). Har ikke følt meg pen på evigheter og er generelt ikke noe ekstraordinært pen (bare helt vanlig og normal). Siden småbarnslivet startet for 5 år siden har egenpleien forfalt en del, men prøver å ta meg opp på det punktet. Liker egentlig å pynte meg og sånn, men når man ikke har så mye tid til overs, så blir det jo nedprioritert.

Har likevel skaffet meg en skikkelig kjekk, god og snill mann med de absolutt riktige verdiene i livet. Jeg vet at han elsker meg og aldri vil forlate meg, han er også verdens beste pappa. Kan ikke fatte at han holder ut med meg av og til, men han gjør nå det heldigvis. 

Anonymous poster hash: 7bffd...296
Skrevet

Jeg er sånn passe pen, men dårlig på klær og hår. Sosialt tilbakestående. Får ikke venner uansett hvor hardt jeg prøver, så har gitt opp. Mannen min er pen og utadvendt og sosial.

Anonymous poster hash: 1189d...434

Skrevet

Jeg har alltid vært mindre pen, men er sosialt veltilpasset. Mannen min er verken billedskjønn eller særlig god på sosiale aktiviteter, derimot er han en kunnskapsrik og meget høyt respektert fagperson, og sammen er vi et godt team, og har fått to stk vakre og sosialt veltilpassede barn. Vi nyter begge høy respekt ut i fra hvem vi er, hva vi kan og hva vi gjør og står for, ikke ut fra utseende.

Utseende betyr ekstremt lite. Kunnskap, erfaring og verdier betyr svært mye.

Anonymous poster hash: e64b7...04a

Skrevet

Jeg har alltid vært mindre pen, men er sosialt veltilpasset. Mannen min er verken billedskjønn eller særlig god på sosiale aktiviteter, derimot er han en kunnskapsrik og meget høyt respektert fagperson, og sammen er vi et godt team, og har fått to stk vakre og sosialt veltilpassede barn. Vi nyter begge høy respekt ut i fra hvem vi er, hva vi kan og hva vi gjør og står for, ikke ut fra utseende.

Utseende betyr ekstremt lite. Kunnskap, erfaring og verdier betyr svært mye.

Anonymous poster hash: e64b7...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...