Gå til innhold

ny date - hvor lenge venter dere med sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å hive alle regler over bord og forføre min nye date.. men så har jeg bare vært ute med han tre ganger, og vi har overhodet ikke snakket om noe seriøst enda.. Vi er bare I ferd med å bli kjent med hverandre, men jeg synes han er så fin!

Hvor lenge venter dere?

Anonymous poster hash: 34828...05e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det finnes ingen regler på det. Hvis begge har lyst, hvorfor skal man ikke gjøre det?

Anonymous poster hash: 8280e...1bc

Skrevet

Jeg har ingen regel på det bare for å ha det.

Skrevet

Jeg skjønner at det ikke finnes noen absolutte regler for slikt, men jeg vil jo at spenning gen skal opprettholdes også.. og slik sett er det kanskje lurt å ha han litt på kroken før jeg "gir meg hen"... så han ikke bare ser på meg som billig eller lettvint. . Men det er vanskelig når han er så kjekk og fin.. 😉

Skrevet

Jeg skjønner at det ikke finnes noen absolutte regler for slikt, men jeg vil jo at spenning gen skal opprettholdes også.. og slik sett er det kanskje lurt å ha han litt på kroken før jeg "gir meg hen"... så han ikke bare ser på meg som billig eller lettvint. . Men det er vanskelig når han er så kjekk og fin..

Hva er vitsen med å vente bare for å vente? Er jo helt teit å drive med slike mind games, kan ende med at fyren går lei og ikke gidder mer. Har datet en slik en som ville vente hele seks måneder (!) før vi hadde sex fordi "man burde vente", dagen etter sex ringte han ikke meg, hørte ikke fra ham før 14 dager etterpå, selv om vi bodde i samme bygd, han hadde tlf, skype og PC som han kunne bruke for å ta kontakt. Snakk om å kaste bort 6 måneder av mitt liv gitt... Har vært gift før, og da hadde vi sex på 2. date (min første gang forresten). Med min nåværende mann hadde vi sex på 4. date, men det var fordi det var første gang vi hadde anledning til det på grunn av mine barn fra før. En annen ting - vil du virkelig være sammen med en som regner kvinnens verdi i hvor lenge hun venter med sex? Og som mener at kvinner som har sex "for tidlig" (altså når de har  lyst og partneren har lyst) er horete? Vil du virkelig være sammen med en mann med slike verdier? Han er jo like horete hvis han har sex for tidlig etter denne teorien, eller gjelder det bare kvinner?

Anonymous poster hash: 27390...1cd

Skrevet

15 min

Anonymous poster hash: b6040...ad8

Skrevet

15 min

Anonymous poster hash: b6040...ad8

Herlig svar 😂

Anonymous poster hash: 94ac1...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...