Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Holder på med en jakke og skal nå strikke ermene. Av en eller annen merkelig grunn strikkes frem og tilbake og sys sammen etterpå! Kan ikke finne noen grunn til hvorfor de gjør det sånn. Hater montering, så vurderer å bare strikke dem rundt på strømpepinne. Kan dere komme på en grunn til at det må strikkes frem og tilbake?? Anonymous poster hash: 2d5e3...c14
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Kommer ikke på noe, men kan jo ikke si noe sikkert uten å ha lest mønsteret. Men følger du mønsteret ellers så burde det jo gå fint. Vet jeg har gjort det samme et par ganger. Anonymous poster hash: 4a2b4...46d
Mostly Harmless Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Har strikket rundt, jeg også. Eneste grunnen til å strikke frem og tilbake jeg kan tenke meg, er at du da kan bruke samme rundpinnen til ermer og bol.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Ja," mønster-messig" finner jeg ikke noen årsak til å strikke frem og tilbake, så tror jeg satser på å strikke rundt! Anonymous poster hash: 2d5e3...c14
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Strikker alltid rundt og rundt uansett hva oppskriften sier. Anonymous poster hash: 56f04...f74
Papegøyeblomst Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Eneste årsaken jeg kan komme på, er hvis det er et intrikat strukturmønster som krever kast, fellinger eller "kompliserte masker" på vrangside-omgangene...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Har strikket rundt, jeg også. Eneste grunnen til å strikke frem og tilbake jeg kan tenke meg, er at du da kan bruke samme rundpinnen til ermer og bol. Det kan man uansett, hvis man strikker magic loop. Anonymous poster hash: 454f4...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå