Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hei! Har nettopp møtt en mann som er i et forhold, og vi hadde en litt dypere samtale denne uken. Og det jeg lurer på er hvorfor han sier til meg at han er unkar? Når jeg stiller han et par spørsmål ang forholdet han er i?? Han sa han ikke kunne tenkte seg noe mer seriøst med henne han er sammen med nå, så smilte han og lo litt. Jeg er desverre kjempe betatt av han, men ønsker ikke ødelegge for de. Anonymous poster hash: d57a0...ded
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Har de barn så styr unna. Anonymous poster hash: 75997...60c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Om han omtaler seg selv som ungkar, men er i et forhold, da bør du ligge langt unna. Det forsterkes av at han ler når han forteller at han ikke vil noe mer seriøst med hun han er sammen med. Denne mannen er sammen med dama si kun fordi det gir ham noe - sex, gratis hushjelp, gratis mat... whatever? Vil tro hun ikke aner noe om hvordan han omtaler henne. Hvis dette var en ordentlig mann ville han ha avsluttet det forholdet han er i. For din egen del - hold deg langt unna denne mannen. Ellers kommer du mest trolig til å angre. Om jeg tar feil, så vil dere likevel ha et langt bedre utgangspunkt hvis du først trekker deg unna ham og lar ham bevise at han er villig til å gjøre ting riktig om han vil ha deg. Han vil vite at du har en standard han må leve opp til - og da spørs det om han egentlig er villig til å gjøre det som skal til for å få deg. Ikke vil deg selv så vondt at du hopper inn i et forhold som nr. to til ei dame han ikke respekterer så lite... da respekterer han ikke deg noe mer... Anonymous poster hash: b7cc7...cc4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Om han omtaler seg selv som ungkar, men er i et forhold, da bør du ligge langt unna. Det forsterkes av at han ler når han forteller at han ikke vil noe mer seriøst med hun han er sammen med. Denne mannen er sammen med dama si kun fordi det gir ham noe - sex, gratis hushjelp, gratis mat... whatever?Vil tro hun ikke aner noe om hvordan han omtaler henne. Hvis dette var en ordentlig mann ville han ha avsluttet det forholdet han er i. For din egen del - hold deg langt unna denne mannen. Ellers kommer du mest trolig til å angre. Om jeg tar feil, så vil dere likevel ha et langt bedre utgangspunkt hvis du først trekker deg unna ham og lar ham bevise at han er villig til å gjøre ting riktig om han vil ha deg. Han vil vite at du har en standard han må leve opp til - og da spørs det om han egentlig er villig til å gjøre det som skal til for å få deg. Ikke vil deg selv så vondt at du hopper inn i et forhold som nr. to til ei dame han ikke respekterer så lite... da respekterer han ikke deg noe mer... Anonymous poster hash: b7cc7...cc4 Kunne ikke vært mer enig. Respekterer han ikke dama si, vil han heller ikke respektere deg. Anonymous poster hash: b07bb...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå