Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Herregud så besatt han virket av formuen til Katharina! Anonymous poster hash: b7b77...418
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Nå var vel temaet de diskuterte nettopp hvordan det er å være arving til en stor formue og hvordan det former deg som menneske da..... Anonymous poster hash: 372f8...60e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Var det ikke pga. formuen hun kom, da? Han har jo bare spurt relevante spørsmål rundt det å være ung og få en slik formue. Syntes det var helt greit, jeg. Flott jente, virker som om hun har et sunt forhold til formuen sin. Anonymous poster hash: c868e...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå