Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Har laget deig til kakemenn for første gang. Smakte på deigen og den smakte jo helt forferdelig, bare gammelt salt. Brukt forholdet 1 kg mel og 25 g hornsalt/hjortetakk. Skal det smake sånn, eller er det bare å kaste før vi i det hele tatt begynner å bake? Anonymous poster hash: 4f2e0...dca
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Usikker på oppskriften da det er lenge siden jeg laget det. Men ja, deigen smaker grusomt Anonymous poster hash: a8e57...133
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Den smaker absolutt ikke godt før den er stekt. Men, prøv å steik den du. Så vil du oppdage et annet smaksbilde... Anonymous poster hash: 54c99...f46
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Tror du har brukt alt for mye hornsalt. En ts er nok Anonymous poster hash: f51e2...313
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Phew, betryggende å høre. Er en del forskjellige mengder med hornsalt ute ig går i oppskriftene ser jeg nå, trodde jeg skulle være trygg når alt var i gram i stedet for skjeer med og uten topp og sånt... Anonymous poster hash: 4f2e0...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå