Gå til innhold

Hender det at dere legger dere midt i en krangel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere krangler på kvelden og det begynner å bli sent? Mannen og jeg har litt forskjellig mening om det er greit eller ikke...

Anonymous poster hash: 4f3a9...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi krangler ikke så voldsomt, men jeg får ikke sove om det er noe som plager meg (uenigheter, ting som er usagt ol). Så tja, det hender vi legger oss, men vi ordner opp før vi sovner.

Anonymous poster hash: f6d94...3ca

Skrevet

Det har hendt, men tror det må være noe av det verste jeg vet.

Skrevet

Nei det tror jeg aldri har skjedd, går flere år mellom hver gang vi diskuterer ting på en negativ måte, krangle gjør vi egentlig aldri.

Anonymous poster hash: f7719...2f7
Skrevet

Ja, hvis vi innser at vi begge er for slitne til å oppføre oss som voksne så "tar vi pause" og legger oss. Som oftest ordner det seg med en klem og en kos i løpet av natta eller morgenen etterpå. Kanskje med en debrief dagen derpå.

Anonymous poster hash: 13a2d...520
Skrevet

Ja, ofte en periode. Våknet enda sur.. Ikke noe særlig. Bedre å få snakket ut, snakke med gjevne mellomrom og lære seg å velge sine kamper.

Anonymous poster hash: 53c14...17e

Skrevet

Vi legger oss aldri sure. Da krangler vi omså hele natten (tror aldri det har skjedd egentlig). Ingenting godt av å legge seg sur og våkne like sur neste morgen. 

Anonymous poster hash: 12bc9...cea
Skrevet

Ja, men syns det er pyton og sliter da med å sove. Mannen min sovner på 2 min, krangel eller ei..

Anonymous poster hash: 09c78...178

Skrevet

Det er for ille for meg. Jeg sliter en del med søvnen, og da pga tankekjør på kvelden. Hvis vi ikke har fått ordna opp i en krangel har jeg ikke sjans til å sove, og jeg ligger og grubler og grubler til problemet har blitt større. Så nei, det er ikke aktuelt her!

Anonymous poster hash: bf512...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...