Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Anonymous poster hash: c5b4a...10f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 22.desember,altså siste dag småen skal i barnehagen. Anonymous poster hash: 8a64c...041
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Tenkte å gi det den 11. Det er siste dagen i barnehagen før jul for barnet mitt og da har de litt tid å kose seg med julegodtet i pausene fram til jul og Anonymous poster hash: c3c53...905
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Hvis det er noe spiselig til hele ansattgruppen, så anbefaler jeg å ikke gi det siste dagen barnehagen er åpen, man rekker ikke å spise det. Anonymous poster hash: 63ae9...53f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jeg gir det rundt 17-18. Ønsker jo at alle skal nyte godt av det, så gir det før ene etter andre begynner på juleferie. Anonymous poster hash: 84cab...fb5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. Anonymous poster hash: f9017...7d1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. Anonymous poster hash: f9017...7d1 De bare passer på det kjæreste du har? Gir mye av seg selv hele dagen lang, men fortjener ikke noe mener du? Anonymous poster hash: f8b4f...cf4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. Anonymous poster hash: f9017...7d1 De bare passer på det kjæreste du har? Gir mye av seg selv hele dagen lang, men fortjener ikke noe mener du? Anonymous poster hash: f8b4f...cf4 Skal man gi gaver til alle som passer på oss på noe vis? Sykepleiere og helsefagarbeidere bør få gaver hver dag. Postmannen bør få julegave, for han leverer dine julegaver, søppeltømmeren bør få gave året rundt, for vi ville hatt en illeluktende hverdag hvis de ikke tømte søpla, lærere bør få gaver, butikkansatte som sørger for mat i butikkene og ikke minst alle oljearbeidere som sørger for fantastisk økonomi i landet vårt. Alle har ikke like mye penger, og noen av oss vil heller gi gaver til familien enn en ansatt i barnehagen. Og noen av oss synd dette gavepresset er noe tøys. Anonymous poster hash: 4653e...96e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. Anonymous poster hash: f9017...7d1 De bare passer på det kjæreste du har? Gir mye av seg selv hele dagen lang, men fortjener ikke noe mener du? Anonymous poster hash: f8b4f...cf4 Skal man gi gaver til alle som passer på oss på noe vis? Sykepleiere og helsefagarbeidere bør få gaver hver dag. Postmannen bør få julegave, for han leverer dine julegaver, søppeltømmeren bør få gave året rundt, for vi ville hatt en illeluktende hverdag hvis de ikke tømte søpla, lærere bør få gaver, butikkansatte som sørger for mat i butikkene og ikke minst alle oljearbeidere som sørger for fantastisk økonomi i landet vårt. Alle har ikke like mye penger, og noen av oss vil heller gi gaver til familien enn en ansatt i barnehagen. Og noen av oss synd dette gavepresset er noe tøys. Anonymous poster hash: 4653e...96e En twist pose er jo ikke mye til dem som passer barnet ditt hver dag!! Anonymous poster hash: f8b4f...cf4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Gir den siste dagen til barnet mitt, den 16 i år Anonymous poster hash: 8a59e...4e4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. Anonymous poster hash: f9017...7d1 De bare passer på det kjæreste du har? Gir mye av seg selv hele dagen lang, men fortjener ikke noe mener du? Anonymous poster hash: f8b4f...cf4 Skal man gi gaver til alle som passer på oss på noe vis? Sykepleiere og helsefagarbeidere bør få gaver hver dag. Postmannen bør få julegave, for han leverer dine julegaver, søppeltømmeren bør få gave året rundt, for vi ville hatt en illeluktende hverdag hvis de ikke tømte søpla, lærere bør få gaver, butikkansatte som sørger for mat i butikkene og ikke minst alle oljearbeidere som sørger for fantastisk økonomi i landet vårt. Alle har ikke like mye penger, og noen av oss vil heller gi gaver til familien enn en ansatt i barnehagen. Og noen av oss synd dette gavepresset er noe tøys. Anonymous poster hash: 4653e...96e Nei vet du hva! Det koster deg ingenting annet enn å svelge noen kameler for å skrive noen hyggelige ord på et kort og gi til avdelingen! Du skulle bare visst hvor mye noen ord betyr. Og hadde jeg hatt en sykepleier som tok vare på mine nærmeste så hadde jammen de også fått en oppmerksomhet! Anonymous poster hash: 84cab...fb5
hol(L)y COW Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Aldri. De får lønn fra kommunen. Gir ikke noe til skolen eller legen min heller. Da gir jeg heller 100 kr ekstra til Frelsesarmeen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Jeg forteller de jevnlig hvor mye jeg setter pris på de. Jeg forteller de også ved anledning hva jeg forventer av de. De er på jobb. De er ikke leid inn av meg for å passe mitt barn. Jeg benytter meg av en tjeneste som de tilbyr, og som de har utdannelsen til. De passer ikke mine barn på frivillig basis. De gjør en jobb. Og jeg tror de setter meg pris på jevnlig skryt for sin jobb, enn en twist pose til jul. Anonymous poster hash: 4653e...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå