Gå til innhold

Menskopp... noe for alle? greit å bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ca8f5...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempebra!! Jeg har skrevet noen innlegg allerede om noe av det beste hygieneproduktet som finnes.

Hvorfor den er fantastisk: trenger bare å tømmes 2 ganger i døgnet. Dvs, slipper å huske på mensen om dagen, slipper bind om natta. Det lukter ingenting. Behagelig å sette inn (tørr tampong synes jeg var ille).

Også er det miljøvennlig. Og billig

Det er helt klart en læringskurve ved bruk. De første gangene kan det bli lekkasje..da er den ikke satt inn riktig. Jeg har aldri lekkasje

Skrevet

Den er for hard. Jeg hadde store forhåpninger og kjøpte to stk, men au! Den er hard og vond å sette inn.

Anonymous poster hash: 29cc2...854

Skrevet

Den er for hard. Jeg hadde store forhåpninger og kjøpte to stk, men au! Den er hard og vond å sette inn.

Anonymous poster hash: 29cc2...854

Hvilket merke kjøpte du? Jeg har hatt divacup og nå ladycup. Begge er myke.

Du brettet de riktig før du førte inn?

Skrevet

Krever litt trening - men fungerer veldig godt. Jeg har mye mindre menssmerter når jeg bruker den, og blør i færre dager enn om jeg bruker tamponger/bind. Ikke lukter det, og tømmes ikke så ofte. Jeg blir ikke helt vant til å ta den ut, syntes det er ubehagelig da den er ganske stor - men med øvelse går det bedre og bedre 👍🏻

Anonymous poster hash: 7854a...f6f

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har brukt diva-cup i flere år.

Anonymous poster hash: 78a86...35b

Skrevet

Jeg signerer alt f6f sier, mindre vondt, kortere blødning, føler meg tryggere.

Anonymous poster hash: 3ab4a...fba

Skrevet

Strålende fornøyd, ingen lukt, hverken synes eller merkes.

Litt klønete i begynnelsen, men nå går det veldig enkelt. Hadde også en som var litt hard, men kjøpte Mooncup på jobb, og den er myk og god!

Skrevet

Takk for svar

Skjønner ikke helt hvordan det kan bli mindre blødninger og smerter med kopp enn bind

Anonymous poster hash: ca8f5...cbf

Skrevet

Nei, det forstår ikke jeg heller. Men jeg er godt fornøyd med fem dager og ikke syv😀

Skrevet

Jeg har for mye fremfall av skjedeveggen etter 3 fødsler til å kunne bruke det...

Anonymous poster hash: 1d1ce...e79
Skrevet

Bruker heller hormonspiral....ingen mens😁😁

Skrevet

Jeg har for mye fremfall av skjedeveggen etter 3 fødsler til å kunne bruke det...

Anonymous poster hash: 1d1ce...e79

Har du prøvd? Jeg har det samme og bruker uten problemer

Skrevet

Hvordan kan en plastings oppi hufsa påvirke mengden blod og lengden på perioden? Skeptisk...

Anonymous poster hash: 47b9f...e83

Skrevet

Jeg var også skeptisk - men valgte å prøve, og angrer ikke 😃 Hvorfor eller hvordan perioden blir kortere kan ikke jeg heller forklare, ikke smertene heller, men det er sånn hver gang jeg bruker den. Hadde en periode uten da jeg måtte kjøpe ny, og det var helt grusomt, rett og slett. Så ære være menskoppen 👍🏻

Anonymous poster hash: 7854a...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...