Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hva kan dette være? Ingen andre symptomer, bortsett fra litt forkjølelse (men det har jeg hatt i ukesvis). Utslett på armer, lår, mage, tunge m.m. Er det noe å bry seg om? Det er ikke veldig plagsomt, jeg blir bare litt bekymret for babyen. Det er ikke vannkopper eller femte barnesykdom, det er vel de som er mest bekymringsverdige. Anonymous poster hash: c4756...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: c4756...ab1
Gjest Muji81 Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Slike spørsmål kan vi ikke svare på...du må få noen til å se på det. Fastlege eller jordmor
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Ja, på en hverdag hadde jeg glatt ringt legen. Men å dra på legevakten for noenså uspesifikt er så voldsomt synes jeg. Tenker jeg ser det an til i morgen. Anonymous poster hash: c4756...ab1
**venter** Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Sjekket om symptomene stemmer med svangerskapskløe?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Ja, det passer ikke med noen svangerskapsplager. Ser nå at ungene har et par prikker de også, så det er nok en barnesykdom eller noe sånt. Anonymous poster hash: c4756...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå