Gå til innhold

For tidlig å montere vugga i stuen ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte leandervugge til lillegull for 2 mnd siden og har klødd i fingrene hver dag..har så lyst til å montere den opp og rigge den til for å føle at noe er klart !! Til nå er lite ordnet til lillebror kommer og kjenner det gjør noe med ventetiden. Den føles lenger ! Men mannen synes det er altfor tidlig. Noen som kribler like mye i fingrene som jeg og liker å gjøre ting i god tid :P:)? Er nå begynt på uke 30.

 

Anonymous poster hash: f9088...ae3

 

Anonymous poster hash: f9088...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kribler her og. Uke 32 i dag. Men samtidig er avslutning av jobb og juleforberedelser gode kilder til avledning. Prøver å sitte på henda til permisjonen starter, men da skal jeg slippe alle tøyler tror jeg :-) Tenker at 3 uker før termin er innafor. Samt at det er greit at storebror blir vant til å ha babyting i stua og rundtomkring. Så får vi se om jeg klarer å vente til 11. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Her er jeg i uke 34 og begynner å kjenne på lysten til å montere alt pg sette det frem.

Men jeg unngår det rordi jeg synes det er litt for tidlig for sønnen på 2,5 år og tro at babyen kommer NÅ.

Pluss at det snart er jul pg juletre og diverse skal jo fylle stua. Ikke vits å fylle opp mer enn nødvendig. Tenker babytingene kommer ut i stua rett etter romjula,så får vi satse på at lillesøster holder seg i magen til da ;)

 

Da jeg var gravid gang tror keg alt var klar rundt uke 30

 

Anonymous poster hash: 3b7e3...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte leandervugge til lillegull for 2 mnd siden og har klødd i fingrene hver dag..har så lyst til å montere den opp og rigge den til for å føle at noe er klart !! Til nå er lite ordnet til lillebror kommer og kjenner det gjør noe med ventetiden. Den føles lenger ! Men mannen synes det er altfor tidlig. Noen som kribler like mye i fingrene som jeg og liker å gjøre ting i god tid :P:)? Er nå begynt på uke 30.

 

Anonymous poster hash: f9088...ae3

 

Anonymous poster hash: f9088...ae3

Kjør på! Energinivået synker med ukene som kommer, og du kommer nok stadig vekk på ting du burde gjøre (og vaske ol) ettersom det nærmer seg. Godt med alt som er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :) Godt å se at det ikke bare er hos meg det kribler etter å få ting på plass :P skal prøve holde meg litt til men hjelp så vanskelig det er !! Babyseng på soverommet vårt er nå blitt montert..hehe. Får prøve å distrahere meg selv fra montering av vugge med litt sy prosjekter :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...