Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Er gravid, termin om en par uker. Til nå i dag er alt jeg har gjort : Vaska 2 maskiner med klær Bakt serinekaker Dusja Og nå er jeg utslitt. Har ingen barn fra før. Hvordan får dere det til, dere andre? Jeg fatter ikke.... Anonymous poster hash: 9a842...58c
TPK Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Innafor? Jeg var helt kake på slutten, gjorde lite annet enn å ta vare på meg selv (dusje, lage mat...). Orket ingenting, bare ruget. Noen blir sånn og noen er full av energi. Begge deler er ganske vanlig.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Innafor som i "er det akseptabelt å få til så lite". Jeg synes det er beintøft. Og så tenker jeg på de som har barn fra før og da blir jeg litt tankefull og lurer på om det er noe galt med meg. Anonymous poster hash: 9a842...58c
TPK Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Da jeg var gravid med andremann måtte mannen gjøre omtrent alt med eldste barnet. Jeg var som sagt helt utslitt av ingenting. Men du går vel ofte til kege nå på slutten? Du kan jo be om jern/vitaminstatus kanskje. Det kan sikkert være lurt å fylle på med jern før fødsel hvis nivåene er litt i grenseland. Veldig mange må jo ta tilskudd etter fødsel pga blodtap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå