Gå til innhold

Er jeg for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen elsker å spille FIFA på playstation, men vi har regler ang spilletid noe som fungerer greit egentlig. Han har ofte med seg venner hjem, spesielt en gutt. Han vil helst kun spille FIFA. Jeg har sagt at de skal få spille, men de kan godt finne på noe annet også....gå ut å leke, holde på med fotballkort (som er en stor felles intetesse), rett og slett bruke fantasien litt. Jeg har kjøpt inn glanspapir for å lage julelenker, noe min sønn har etterspurt. Det gadd selvfølgelig ikke vennen...så da ville jo ikke min sønn heller.

Er jeg for streng som setter grenser ved spilling av FIFA? De har det veldig gøy når de spiller, sosialt etc...men når det er det eneste som står i hodet på kompisen blir jeg frustrert.

Tenker at jeg legger et grunnlag for senere, hvis de kun spiller playstation så er det det de klarer å finne på...

De får selvsagt spille etterpå..men disse to guttene sammen kunne fint ha sittet 5-6 timer i strekk..

Anonymous poster hash: e22e6...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke for streng.

Og jeg hadde vel sagt spillet var ødelagt når han var her. Ungen trenger faktisk å gjøre andre ting.

Har han spill hjemme? Får han spille så mye han vil der?

Anonymous poster hash: 7dd25...f56

Skrevet

Og jeg hadde vel sagt spillet var ødelagt når han var her. Ungen trenger faktisk å gjøre andre ting.

Foreldrene hans har samme regler som oss faktisk. Han får spilletid eller beskjed om å gjøre andre ting. Ut å spille fotball, sykle, Lego, brettspill. Men disse to guttene har en felles venn hvor det er lite grenser....skjønner jo at det er moro å være der

Vanskelig dette her

Skrevet

Foreldrene hans har samme regler som oss faktisk. Han får spilletid eller beskjed om å gjøre andre ting. Ut å spille fotball, sykle, Lego, brettspill. Men disse to guttene har en felles venn hvor det er lite grenser....skjønner jo at det er moro å være der

Vanskelig dette her

Hvis dere har like regler ville jeg blitt enig med foreldrene om at når de besøker hverandre får de ikke spille.

Hva som skjer hos den tredje kompisen kan dere jo ikke styre.

Skrevet

Vanskelig dette her

Hvis dere har like regler ville jeg blitt enig med foreldrene om at når de besøker hverandre får de ikke spille.

Hva som skjer hos den tredje kompisen kan dere jo ikke styre.

De skal få lov å spille litt...men ikke hele tiden. I dag får de ca 1 time...han har vært her i 5 timer når han blir hentet. Det synes jeg er nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...