Gå til innhold

Hva syntes dere om at mammatilmichelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget egen instagram profil til michelle?

Jeg syntes ikke at en 4 åring skal ha slik profil. Uansett hvor positivt hun mener en slik profil vil være for henne i fremtiden

Anonymous poster hash: f75ee...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, gidd a! Dette har vært diskutert i media hundrevis av ganger den siste uken!

Anonymous poster hash: 2a207...c2d

Skrevet

Er dette virkelig eneste måten å få treff på bloggen på? Om så, er det kanskje på tide å legge ned bloggen!

Anonymous poster hash: 2ad1c...038

Skrevet

Er dette virkelig eneste måten å få treff på bloggen på? Om så, er det kanskje på tide å legge ned bloggen!

Er ikke denne kommentaren ganske oppbrukt etterhvert?

Tror dere virkelig at Norges største blogger trenger å slenge dritt om seg selv på et foreldreforum for å få titusenvis av klikk hver eneste dag?

Skrevet

Tror dere virkelig at Norges største blogger trenger å slenge dritt om seg selv på et foreldreforum for å få titusenvis av klikk hver eneste dag?

Er hun virkelig Norges største blogger? Jeg har ikke sett på bloggen hennes, omtale her inne gjør at det overhodet ikke frister, men synes det er rart hvis det ikke finnes noen større enn henne.

Skrevet

Ja, det tror jeg. Det går nedover, all pr er tydeligvis god pr.

Anonymous poster hash: 3d9b3...371

Skrevet

Jeg tenker at hun er ung, tankeløs og enkel.

Anonymous poster hash: feb8b...e1d

Skrevet

Har hun ikke tenkt å poste noe da? 17000 følgere og ingen bilder...

Anonymous poster hash: b063c...aa1

Skrevet

Kan dere slutte å skrive om den derre dama nå?! Det er jo innlegg her hver eneste dag! Ikke gi henne mer oppmerksomhet og flere klikk!

Anonymous poster hash: 3149d...d95

Skrevet

Er det ikke bare å rapportere kontoen, da? Det er aldersgrense på å ha profil der, så den bryter jo med reglene instagram har.

Anonymous poster hash: 201d7...e80

Skrevet

Er det ikke bare å rapportere kontoen, da? Det er aldersgrense på å ha profil der, så den bryter jo med reglene instagram har.

Anonymous poster hash: 201d7...e80

Står ganske tydelig på profilen at den er drevet av moren:)

Anonymous poster hash: fd960...329

Skrevet

Er hun virkelig Norges største blogger? Jeg har ikke sett på bloggen hennes, omtale her inne gjør at det overhodet ikke frister, men synes det er rart hvis det ikke finnes noen større enn henne.
Ja. Hun er Norges største blogger. Blogglisten.no

Anonymous poster hash: 8c609...3f9

Skrevet

Hun har jo bestemt seg for å legge ned mammabloggen slik at hun ikke trenger å late som den handler om barna hennes - men i stedet skrive om seg selv. ...Så kan vi alle "få bli godt kjent med henne."

Jeg innbiller meg disse bloggerne strengt tatt er mest kjendiser blant andre bloggere - men at de dermed tror resten av verden er kjempeinteressert i dem personlig. Med to barn kunne det kanskje være en idé å bruke litt tid på noe hun kan falle tilbake på når blogginnlegg med bilder av henne der hun stirrer mot horisonten ikke selger like godt?

Anonymous poster hash: 01569...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...