Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har lyst til å glede noen hvis jeg kan, det har jo vært en greie her inne tidligere med å kjøpe julegave til noen som ikke har det så lett. Er det noen som har startet noe lignende i år? Anonymous poster hash: 7b7af...d64
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 De vil ikke ha slike ting her inne lenger skrev moderator og slettet inleggene Anonymous poster hash: 93854...e6a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Hm. Det var trist, for jeg synes det var en fin ting. Men takk for svar Anonymous poster hash: 7b7af...d64
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Sjekk om det finnes "hjelp oss og hjelpe" eller juletrær å legge gaver under. Ellers finnes det nok av tiggeinnlegg på finn der man vil ha gaver fra ukjente. Slik som tidligere år her inne, ble bare tull. Anonymous poster hash: 728e9...356
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 http://www.finn.no/finn/torget/resultat?SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_WANTED&sort=0&rows=29&category=0/94 Finn har opprettet en egen kategori som heter julegaveønsker. Anonymous poster hash: 5fbb0...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå