Gå til innhold

Hva er dette? Inviterer hun til sex nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på jobb i stad og klager over vondt i ryggen og i nakken. Så spør en kollega(lesbisk) om jeg vil bli med ned i svømmehallen i kjelleren så hun kan fikse meg..

😁🙈 hva betyr det?

Anonymous poster hash: 7c967...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så mye lesbetråder det er her inne! Lag et eget forum!

Anonymous poster hash: 2d5e5...af3

Skrevet

Tipper det betyr at hun vil du skal bli med ned i svømmehallen for å få fikset ryggen. Slik at du slipper å ha så vondt.

Skrevet

Bli med henne, så finner du sikkert ut hva hun mener. :)

Skrevet

Tipper det betyr at hun vil du skal bli med ned i svømmehallen for å få fikset ryggen. Slik at du slipper å ha så vondt.

det er ingen andre nede i svømmehallen. Så enten sex eller så har hun planer om å drepe meg 😱

Skrevet

det er ingen andre nede i svømmehallen. Så enten sex eller så har hun planer om å drepe meg 😱

Må være slitsomt å gå rundt å tro at alle har baktanker hele tiden.

Skrevet

Jeg er lesbisk, men hvis jeg hadde spurt deg (og kunnet noe om rygger) hade jeg ment at du kunne legge deg på en benk så jeg kunne knekt og styrt ryggen din bedre. Med klærne på. Jiiz. Tenker du seksuelt om alle menn du møter? Det gjør ikke hun om alle kvinner heller.

Anonymous poster hash: 01233...e85
Skrevet

Jeg er lesbisk, men hvis jeg hadde spurt deg (og kunnet noe om rygger) hade jeg ment at du kunne legge deg på en benk så jeg kunne knekt og styrt ryggen din bedre. Med klærne på. Jiiz. Tenker du seksuelt om alle menn du møter? Det gjør ikke hun om alle kvinner heller.

Nei..men kanskje hun gjør det om MEG.. 😚

Skrevet

Nei..men kanskje hun gjør det om MEG.. 😚

Det kan jo tenkes, men det er ikke sikkert.

Det er faktisk sånn at det å vinne en hetro dames hjerte IKKE er vår største fantasi og drøm. De fleste av oss liker damer som alt har funnet seg selv, faktisk 👍 Chillax ladies! Dere hetrodamer er ikke SÅ spennende 😉 (no offence)

Anonymous poster hash: e7d3d...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...