Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Har fått et sår i munnen, rett under tunga på høyre side, og det er så vondt å spise..den har vært der i over en uke nå.. Noen tips? Anonymous poster hash: b2274...359
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Du har kanskje munnskold? Kjøp corsodyl, enten munnskyll eller gel på apoteket. God bedring Anonymous poster hash: 142df...be5
Phyllis Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 oralmedic! det "svir" bort såret (om det er et sånt hvitt kjempevondt). fåes på enkelte apotek . corsodyl kan og hjelpe, liker der personlig ikke da jeg føler man blir "lam" I hele munnen av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå