Gå til innhold

Sår i munnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et sår i munnen, rett under tunga på høyre side, og det er så vondt å spise..den har vært der i over en uke nå.. Noen tips?

 

Anonymous poster hash: b2274...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje munnskold? Kjøp corsodyl, enten munnskyll eller gel på apoteket. God bedring



Anonymous poster hash: 142df...be5
Skrevet

oralmedic! det "svir" bort såret (om det er et sånt hvitt kjempevondt). fåes på enkelte apotek . corsodyl kan og hjelpe, liker der personlig ikke da jeg føler man blir "lam" I hele munnen av det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...