Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hva synes du om navnet Rone? Unisexnavn Anonymous poster hash: 3cd1a...1c1
TPK Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Er det et navn? Ikke fint... og jeg liker generelt ikke unisexnavn
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Ser ut som en skrivefeil og høres ut som en talefeil. Er i utgangspunktet imot navn som må forklares og staves hver gang du presenterer deg. -Hva heter du da lille venn? -Rone -Hva sa du, Tone? -Nei, Rone -Rune? -Nei, Rone! -Hmm, jeg får visst ikke helt med meg hva du sier jeg. Hvordan staver du det da? Anonymous poster hash: 4599a...6cf
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Ikke fint. Jeg tenker på gris? Heter ikke det noe slikt? Anonymous poster hash: 8e73a...fdd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Ser ut som en skrivefeil og høres ut som en talefeil. Er i utgangspunktet imot navn som må forklares og staves hver gang du presenterer deg. -Hva heter du da lille venn? -Rone -Hva sa du, Tone? -Nei, Rone -Rune? -Nei, Rone! -Hmm, jeg får visst ikke helt med meg hva du sier jeg. Hvordan staver du det da? Anonymous poster hash: 4599a...6cf Helt enig i dette. Det vil være fremtiden til barne - også som voksen. Og dessuten så er det jo et perfekt mobbenavn... sært og altfor likt verbet å råne. Råne-Rone kommer til å bli en mobbeyndling. Anonymous poster hash: fbe90...20c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Minner om navnet for hanngris. Råne. Ikke pent. Anonymous poster hash: 5c7b3...0ad
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Rone, drone, krone Høres ikke ut som et navn. Sorry! Anonymous poster hash: 804b7...dd6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Høres ut som noe du har funnet på selv - ikke som et navn. Minner meg om Råne. Eller drone. Anonymous poster hash: 16ddb...55a
Fandens Oldemor Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Vet om en som heter det, og har tenkt at det er et mindre pent navn. I tillegg får jeg lyst til å skrive "ronehonkle" og bare putte på en "k".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå