Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Vi har en gudfar til vĂ„rt barn som har samboer og barn.samboeren er aldri med pĂ„ besĂžk hit, men vi snakker jo sammen nĂ„r vi mĂžtes andre plasser.Gudfaren er bestevennen til mannen min.Jeg lurer pĂ„; skal vi gi en julegave som bare er til gudfaren eller til de begge?(eventuelt hva med barnet deres?)hĂ„per dere skjĂžnner detteđ  Anonymous poster hash: 6e764...5b9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Ingen grunn til Ä gi til barna hvis dere ikke kjenner dem.  Gi gave til gudfar. Noen ganger kan det jo passe med ting bÄde han og samboeren kan ha glede av, men gi gaven til ham. Anonymous poster hash: 2781e...0e4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Kjenner barnet, han er med pappaen pÄ besÞk hit noen ganger...hum  Anonymous poster hash: 6e764...5b9
anonomous Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Mannen min er fadder pÄ et barn, og han fÄr gave fra det barnet kun til ham. Har aldri stusset pÄ det. Kan ikke forvente at personer man ikke har sÄ mye med Ä gjÞre kjÞper gaver til barna vÄre og oss. KjÞp til gudfar dere.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Vi har ikke gitt gave spesifikt fra barna til fadrene. Er det vanlig? Fadrene fÄr jo gave av oss som familie uansett (de er familie og en bestevenn).  Anonymous poster hash: 84ce6...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ