Gå til innhold

NB! Ekkelt innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg går rundt som en levende blodpølse! Ja, for det føles sånn.

Så inni hampen ekkelt!

Jeg har mensen som vanlig, men ALLE dager, virkelig alle dager hele mnd, kommer det gammelt brunt gøgg ut av meg!

Hva er dette?

Føles som kroppen har et gjemmested for blod, lagrer det, til det blir gammelt, for så å lekke det ut.

Jeg blir sprø å kvalm av meg selv. Dette er så utrolig ekkelt :(

Anonymous poster hash: 8ceeb...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege og få det sjekket! Småblødninger utenom mensen skal undersøkes

Skrevet

Gå til legen !!!

Anonymous poster hash: 81419...138

Skrevet

Det samme har skjedd meg mange ganger. Jeg har ikke gått til legen med det. Men googlet det. Det jeg fant ut var at det kommet av koagulert blod, og ikke er farlig. Men hvis du går til legen, og finner ut at det er noe alvorlig, så post det gjerne her. Da skal jeg revurdere et legebesøk.

Anonymous poster hash: 02db2...f09

Skrevet

Hadde det også sånn i en periode for mange år tilbake,dro til legen fikk noe medisin (husker rett og slett ikke hva det var mot) men det var heldigvis ikke noe farlig og jeg hadde ikke slik brun utflod etter jeg var ferdig med medisinen.

Anonymous poster hash: 6599f...ffe

Skrevet

Det var celleforandringer hos meg,var da bare 2 år siden en fin prøve.

Anonymous poster hash: abe46...599

Skrevet

Høres ut som kreft, spør du meg..

Anonymous poster hash: 46ea9...7e0

Skrevet

Jeg har det sånn flere dager både før og etter mensen hver måned, og det er utrolig irriterende! Kanskje jeg også skulle dratt til legen, men når jeg er der føler jeg at jeg må prioritere andre ting... Jeg har forresten hatt celleforandringer i MANGE år. 

Anonymous poster hash: 1e07e...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...