Gå til innhold

Hvor gamle bør jentene være

Anbefalte innlegg

Skrevet

før de får pensko med litt hæl?

Anonymous poster hash: 66f53...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13

Anonymous poster hash: 7c696...a89

Skrevet

Når de går og ikke løper rundt er min tanke.

Yngste min har et par som hun har arvet, hun er 7, og digger de selvsagt. Men jeg ser jo på måten hun går med de på at det er overhodet ikke bra og hun lett kan tråkke over.

Skrevet

Min var fire.

Anonymous poster hash: 4478d...4e2

Skrevet

Når fysisk lek ikke lengre er en del av en bursdagsfeiring. Min er 8 og ønsker seg sko med hel men får det ikke.

Skrevet

Når de er ferdig utvokst i fot og rygg, ca 1 år etter at de har fått mensen.

Å gå med heler mens kroppen fremdeles er i vekst og så myk og føyelig ville jeg aldri tillatt.

Anonymous poster hash: b3ee2...88c
Skrevet

Det spørs jo hva du mener med litt hæl - snakker vi 8 cm eller 2?

Å gå med sko med littegrann hæl er stor stas - og jeg tror faktisk kroppen tåler det til selskapsbruk et par timer i halvåret...

Anonymous poster hash: 9605d...10b
Skrevet

Jeg har vært imot pensko med hæl til datteren min fram til nå, men nå har hun fått, 9 år gammel. Var rett og slett ikke særlig mange pensko å velge mellom uten hæl, og nå løper de jo ikke vilt rundt i bursdag lenger.

Anonymous poster hash: f3ca3...1ab

Skrevet

Jeg har vært imot pensko med hæl til datteren min fram til nå, men nå har hun fått, 9 år gammel. Var rett og slett ikke særlig mange pensko å velge mellom uten hæl, og nå løper de jo ikke vilt rundt i bursdag lenger. Anonymous poster hash: f3ca3...1ab

Datteren min på ni løper fremdeles "vilt"rundt i bursdager, men hun er vel litt over gjennomsnittlig aktiv. Hun fikk et par pensko med høy hæl av søsteren min, det funker dårlig. Men hun synes det er veldig stas med dem. Har de på i ca ti minutt, så bytter hun til lave sandaler.

Skrevet

Ikke før ungdomsskolen i hvert fall. Det skal utsettes så lenge som mulig. Barn med sko med heler er det dummeste jeg ser, og totalt unødvendig.

Jeg ser ingen fornuftig grunn til at små jenter skal ha det.

Anonymous poster hash: f9f44...9ef

Skrevet

Å gå med heler mens kroppen fremdeles er i vekst og så myk og føyelig ville jeg aldri tillatt.

Hjelpes, de har de kanskje på i to timer...

Anonymous poster hash: 44b18...a67

Skrevet

7-åringen har fått pensko med en bitteliten hel på nå. Bruker dem jo bare et par timer av gangen. (Eller - ofte blir penskoene sparket av ganske så fort. Mye bedre å løpe rundt i strømpelesten.....)

Anonymous poster hash: 5ffc1...62f
Skrevet

Det kan hun kjøpe selv av ukepengene når interessen oppstår. Jeg kommer ikke til å kjøpe det til henne før ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: b7d5f...eaa
Skrevet

Å være utvokst i fot og rygg henger vel ikke sammen med mensen? Noen får jo mensen når de er 10, andre når de er 15

Anonymous poster hash: ea41f...188

Skrevet

Min søster fikk mensen da hun var 9 år. Jeg var 16. Nesten dobbelt så gammel.

Anonymous poster hash: add4f...2e8

Skrevet

Datteren min på seks år fikk sitt første par nå. Hun har dem på seg i ca 10 min før hun går lei.

Men hun har også høye heler på rideskole sine, noe som er et must for å få ordentlig grep i stigbøyler. Så kan vel si at hun fikk sitt første par med høye heler da hun var tre år og startet med ridning.

Anonymous poster hash: aacbd...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...