Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det snødd mye å mannen er på jobb så jeg må måke snø for å få ut bilen så må jeg levere noe en evighet unna så da kan jeg handle på veien før barna kommer hjem. Så må jeg kjøre dem til barnevakten for jeg må på dugnad fra 16-23. Så er det bare å hente igjen barna å finne køya.

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapper av foran ovnen med den ene katten på fanget nå. Om 1 time eller noe tar jeg en tur til nærmeste sentrum 30 min unna og gjør noen ærend.

Slapper så av til barna kommer hjem fra skolen. Da skal vi lage pepperkakehus.

Så er det middag og kose oss resten av kvelden. Mannen kommer også hjem ikveld.

Skrevet

Jeg skal ferdigstille et essay, hente Herr Sønn i barnehagen og lage pizza :)

Skrevet

Lang tur med hund og baby i vogn i nysnø. Så skal jeg ut og handle litt.

Etter det er det innekos.

Anonymous poster hash: c8c67...62b

Skrevet

Heldiggriser som har fått snø!!! Her i Oslo bare plaskregner det!

Jeg skal være på jobb, dra hjem, gå tur med hunden til stallen, stelle hest og møkke, gå hjem igjen med hunden, trene en times tid, dusje, lage meg middag og slappe av foran tven til samboer kommer hjem fra julebord.:)

Anonymous poster hash: e2998...72b
Skrevet

Har snekkret frem til nå, blir nok mer når ungene snart ramler inn døra. Blir spennende å se om jeg får tommel opp eller en sur mine. Store søster var missunelig på hva jeg laget til lillesøster, og samme løsning hos henne går ikke. Så vi får se om jeg har truffet spikeren på hodet eller ei (hun sa selv hun ikke likte at hun var missunelig, men det ble vist så fint hos lillesøster. Så ikke en bortskjemt drittunge. Nyoppusset rom ønsket de seg begge til jul, så her må hamer og sag i sving.)

Håper å bli ferdig med snekkring idag, for da kan vi få vasket ut all sagmuggen i helga og finne frem julepynten. Neste helg er det bare jobbing, så må prøve denne helgen. Fri idag, noen timer på jobb imorra (ekstra pga jul, men er det ikke krise på jobb blir jeg der ikke lenge)

Anonymous poster hash: 129b3...80c

Skrevet

Jeg er på jobb. Hjem og lage middag snart, og så gjøre INGENTING resten av dagen! Er gravid, syk og sliten!

Anonymous poster hash: 8e66f...121

Skrevet

I dag har jeg gjort noen ærend, samt mathandling til den store gullmedalje! Når mann og barn kommer hjem skal vi ha nissegrøt til middag og pynte pepperkakehus etterpå😊

Anonymous poster hash: 1bd83...02c

Skrevet

Er hos frisøren nå for å ordne hår og makeup til julebordet i kveld 😊

Skrevet

Har vært hos tannlegen, handlet priskrigvarer på Rema og ryddet rommene til jentene. Har en opprydning på barnerommene før jul hvert år. Ble en sekk til veldedighet, en sekk til søpla og støvtørket ryddig rom klar for årets julegaver ;)

Nå tar jeg en hvil før middagslaging og etterhvert sofakos.

Anonymous poster hash: 6f07a...cce

Skrevet

jobbe, pakke inn julegaver, julebord, hjem, pakket inn gaver, sitte litt på datan :) sove snart nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...