Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har en mann som gjør svært lite, men noen ganger tvinger jeg han til å stå opp med babyen fordi hun knapt sover og jeg er helt utslitt. Han bruker ekstremt lang tid på dette så jeg må regne med å vente 30 min før han tar over. Når han endelig gjør det og jeg skal få sove må han dusje mener han. Han legger ungen i bagen utenfor dusjen, og dusjer minimum 15 min, som regel 20-35 min. Det resulterer selvfølgelig i en svært utålmodig baby som hyler, gråter, roper og sutrer. Jeg klarer ikke sove for det høres godt. Er det virkelig så mye å forvente at han korter inn tiden på dusjen litt og bruker litt mindre enn 30 min på å komme seg ut av sengen? Anonymous poster hash: 2912c...c27
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Uff så stress! Ønsker han det beste for deg? Dere er jo 2 om barnet! Anonymous poster hash: fd4e8...d4f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Dusjen får faktisk vente om barnet er utålmodig. Den som har ansvaret for morgenen tar seg av den lille og lar egne behov vente, annet en mat og toalett. Mannen din høres utrolig egoistisk ut. Anonymous poster hash: b5da8...4ae
Fandens Oldemor Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Oi, det hadde jeg aldri hatt tålmodighet til. Han høres lat ut!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Jøss... Hadde aldri giddet å få barn med en slik man. Min stiller opp 100%. Hadde ikke orket å måtte mase om slike ting. Anonymous poster hash: 29e61...0bc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Det der er IKKE greit, og jeg hadde sagt fra i klartekst. Hvorfor i helvete må han dusje i et kvarter? Han blir rein etter tre minutter, max. Han må faktisk bare skjerpe seg, og det skal skje NÅ. Hvis han virkelig ikke eier empati for ungen hadde jeg kasta ut hele mannen, hvis han klarer å ignorere ungen på den måten kan han ikke være mye til far. Anonymous poster hash: 711df...4df
*Miss Marple* Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Hvordan kan en pappa orke å høre babyen sin gråte så lenge? Det er faktisk ganske skremmende at han setter sine egne behov (som ikke er presserende engang) først.
Gjest Muji81 Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Det der er IKKE greit. Hvordan er han ellers med babyen? Det er sjeldent jeg sier slike ting, men en mann som setter egne behov fremfor babyens er ikke noe å spare på! Ille nok at han ikke prøver å hjelpe deg med deres felles barn.. Her har mannen av og til stått opp halv 6 og tatt babyen så at jeg får sovet litt
Hjertefru Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Han høres umoden ut. Å ha en liten baby i hus er unntakstilstand og da hører ikke dusjing i havtimesvis noensteds hjemme. Er det første barnet hans?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Tøm og skru av varmtvannsberederen når dere legger dere om kvelden. Det vil automatisk begrense lengden på dusjen neste morgen. Anonymous poster hash: 02f50...703
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Hent en bøtte med iskaldt vann og hiv over han. Da spretter han nok kjapt opp av senga OG han er ferdigdusja Eller kanskje du kunne tilbudt deg å holde babyen mens han dusjer, og etter 5 min begynner du å flushe i do, setter på en maskin klær, vasker babyen leeenge i rennende vann osv. Da kommer han nok fort ut av dusjen når det bare er kaldt vann Anonymous poster hash: 1f2ab...75f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Det er hans første barn. Jeg har gitt beskjed flere ganger om dette med lengde på dusjingen og at hennes behov skal komme først. Han sier han ikke våkner ordentlig hvis han ikke får dusje lenge. Jeg skulle også gjerne dusjet lenge, men som jeg sier til han er det ikke tid til det med baby. Jeg kan ikke gjøre noe med varmtvann fordi vi bor i blokk og det er felles tank. HI Anonymous poster hash: 2912c...c27
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Han er ok ellers med baby. Det er gjennomgående hans behov først. Han venter aldri med å spise, se tv, slappe av. Han lar baby ligge og sier "jaja" innimellom. Da jeg kom ut i stad for å si han måtte ta henne opp lå han i sofaen i andre enden av rommet. Da hun hadde kolikk måtte jeg bære rundt på henne hele tiden fordi han ikke orket å gå så mye. HI Anonymous poster hash: 2912c...c27
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Du har valgt en ubrukelig mann. Det der er så lite akseptabelt at jeg har ikke ord. Noen mener nok det er hysterisk å reagere så sterkt, men det er noe galt når man ikke reagerer på sin egen baby sine behov. Hadde aldri turt å la dem være alene, hva om han glemmer å gi henne mat eller sovner uten å våkne? Anonymous poster hash: 711df...4df
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Jeg hadde flyttet. Ta detta opp med han og sett klausul. Hører han ikkje etter ja da vil du ha det slik for resten av ditt liv. Anonymous poster hash: e7da8...dc6
Askepotten Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Skjønner ikke hvor noen av dere finner disse ubrukelige mannfolka....eneste jeg ser at som guttemamma har jeg en enorm oppgave å gjøre for å få de selvstendige og ansvarsfulle mannfolk
ulenissen Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Sorry altså! Menn mannen din er en ubrukelig, egosentrisk, empatiløs, ubrukelig idiot! Ingen ting og samle på! Kast han på dør! Eller setter du også fine egne behov foran barna sine? Du forstår vel at de ikke har godt av å bo med en slik far?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Håper ikke du er "mammaen hans også " Anonymous poster hash: 4fb7a...e47
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Endring umiddelbart, eller så får han bli singel og leve det singellivet uten forpliktelser som han ser ut til å ønske seg. Denne mannen er ikke moden nok til å være far og burde ikke fått barn så egoistisk som han er. Jeg tror ikke det er håp for personer som ikke har mer empati enn at de lar egen behov gå foran barns og som er mer opptatt av å tilfredsstille egne behov enn å ta seg av gråtende barn. Jeg hadde ikke orket en slik mann, jeg hadde mistet respekten for ham - og absolutt all tenning. Som en annen sier - du har funnet deg en egoist, Hi. Og i det forholdet der kommer du til å fortsette å være sint og provosert, og uendelig ensom etter hvert. Parterapi om du orker - men du bør vurdere om du vil at barnet ditt skal vokse opp med en slik egoist på full tid. Anonymous poster hash: 84e63...603
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Det er drastisk å si at du skal flytte. Men seriøst, han er faktisk helt ubrukelig slik du beskriver han her. En mann som driver slik er ikke en mann, han er en guttunge. Blir også provosert på dine vegne. Vil du være med en slik guttunge? Anonymous poster hash: b5da8...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå