Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Er det noen her inne som er mystery shoppere? Fortell hva dere gjør og hva dere tjener? Anonymous poster hash: abf65...a6d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Har vært det en gang. Skulle være kunde i bestemt butikk. Du har et skjema du må pugge litt på forhånd slik at du får med alle spm. Det er litt å spørre om og en del du må observere uten ta notater. De skal jo ikke merke at du er der for å sjekke. Fikk varen gratis(valgte ut noe til en drøy 100-lapp, du kan nok ikke velge det dyreste de har), sendte inn kvittering og fikk tilbake pengene. Husker ikke hva jeg fikk for selve oppdraget men er ikke store greiene. Anonymous poster hash: 182b7...8bc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg jobbet som det før.. Da gikk jeg rundt i butikken og latet som jeg var en vanlig kunde. (Kjøpte litt småting, som senere ble levert tilbake til butikken og jeg fikk tilbake pengene, altså). Jeg hadde en sjekkliste som jeg gikk etter og skrev rapport/evnt avvik som jeg leverte til arb.giver.. Jeg var ansatt i et firma og fikk vanlig timelønn.. Anonymous poster hash: 7ab1a...3d5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Hva er det? *nysgjerrig* Anonymous poster hash: cc6b7...78c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 2 oppdrag på å 1 år. Ca 150 kr pr oppdrag Anonymous poster hash: df588...d3a
skinnfilla Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Det er folk som er ansatt for å sjekke kvaliteten i forskjellige kjeder. De sjekker bla om ekspeditøren hilser, øyenkontakt, smil, spørsmål om kvittering, varetrøkk, kampanjer ol. Gir seg til kjenne når oppdraget er ferdig og gir prosentpoeng.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Har hatt noen få oppdrag, får rundt 150 kr. Syns ikke det er verdt det.. må huske endel spørsmål og ting du skal legge merke til, så går det litt tid i butikken også skal du fylle ut et skjema etterpå. Minst en times jobb til sammen. . Anonymous poster hash: cd79a...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå