Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Noen som har oppskrift på pepperkakedeig som gir skikkelig sprø og tynne pepperkaker? Gjerne deig som er lett å jobbe med Anonymous poster hash: 5dd9a...c5b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Kjære deg....det er du som gjør de tynne ved å kjevle nok. Søsteren min og jeg bruker samme oppskrift. Hun får tykke litt "soft" pepperkaker. ..jeg får tynne og veldig sprø. Hemmeligheten ligger i kjevla. .. Anonymous poster hash: 3e6d8...d9b
soleia Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Kjære deg....det er du som gjør de tynne ved å kjevle nok. Søsteren min og jeg bruker samme oppskrift. Hun får tykke litt "soft" pepperkaker. ..jeg får tynne og veldig sprø. Hemmeligheten ligger i kjevla. .. Anonymous poster hash: 3e6d8...d9b Ikkje berre, eg har prøvd ulike peparkakeoppskrifter og fått både tynne sprø og tjukke peparkaker, sjølv om eg kjevlar på same måte Egg og natron gjer dei litt tjukkare.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Kjære deg....det er du som gjør de tynne ved å kjevle nok. Søsteren min og jeg bruker samme oppskrift. Hun får tykke litt "soft" pepperkaker. ..jeg får tynne og veldig sprø. Hemmeligheten ligger i kjevla. .. Anonymous poster hash: 3e6d8...d9b Det hjelper ikke på å kjevle dem tynne når noen oppskrifter oppgir for mye bakepulver, og andre gir sprø men seig inni. Jeg har prøvd flere, men har ikke funnet den perfekte enda så det så... Anonymous poster hash: 5dd9a...c5b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Kjære deg....det er du som gjør de tynne ved å kjevle nok. Søsteren min og jeg bruker samme oppskrift. Hun får tykke litt "soft" pepperkaker. ..jeg får tynne og veldig sprø. Hemmeligheten ligger i kjevla. .. Anonymous poster hash: 3e6d8...d9b Det hjelper ikke på å kjevle dem tynne når noen oppskrifter oppgir for mye bakepulver, og andre gir sprø men seig inni. Jeg har prøvd flere, men har ikke funnet den perfekte enda så det så... Anonymous poster hash: 5dd9a...c5b Rettelse mente selvsagt ikke bakepulver, men natron og egg Anonymous poster hash: 5dd9a...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå