Gå til innhold

PRISKRIG I MATBUTIKKENE! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stakk innom remser for å kjøpe litt å ha til jul og det var ikke en eneste billigvare igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stakk innom remser for å kjøpe litt å ha til jul og det var ikke en eneste billigvare igjen.

Prøv Kiwi :)

 

 

Anonymous poster hash: 7c5f0...24a

Skrevet

 

Jeg stakk innom remser for å kjøpe litt å ha til jul og det var ikke en eneste billigvare igjen.

Prøv Kiwi :)

 

 

Anonymous poster hash: 7c5f0...24a

 

Eller Meny

 

Anonymous poster hash: 7bf60...315

Skrevet

Hamar julebrus glass flaske koster 4kr på rema

 

Anonymous poster hash: cba6f...f08

Skrevet

Gran julebrus 1,5 liter til 3,5kr

 

Anonymous poster hash: 56efa...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...