Gå til innhold

Latterlig lave priser på dagligvarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom flere butikker i dag, alle har hatt utrolig lave priser på julevarer spesielt (julebrus, pepperkaker, grøt, riskrem o.l).

Hvorfor? Noen som vet? Hvor lenge varer det?

Anonymous poster hash: 4b455...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i så fall veldig bra slik at ikke mennesker med redusert eller ingen inntekt har mulighet for en verdig jul med god mat på bordet

Skrevet

Det er i så fall veldig bra slik at ikke mennesker med redusert eller ingen inntekt har mulighet for en verdig jul med god mat på bordet

Tror du seriøst det er de som nytter godt av dette? Nei, her tror jeg de med penger hamstrer og gjør det at butikkhyllene blir tomme, forså å kaste halvparten...

Anonymous poster hash: 14b1d...b20

Gjest Antarctica
Skrevet

Julebrus, pepperkaker og riskrem er ikke hva jeg kaller "mat". Håper de fattige får seg noe bedre å leve av i år.

Skrevet

er coop mega med? Er det  morgen og?

Anonymous poster hash: 20d54...b43
Skrevet

Tror du seriøst det er de som nytter godt av dette? Nei, her tror jeg de med penger hamstrer og gjør det at butikkhyllene blir tomme, forså å kaste halvparten...Anonymous poster hash: 14b1d...b20

Har jeg sagt at jeg tror det?

Skrevet

Har vært innom flere butikker i dag, alle har hatt utrolig lave priser på julevarer spesielt (julebrus, pepperkaker, grøt, riskrem o.l).

Hvorfor? Noen som vet? Hvor lenge varer det?

Anonymous poster hash: 4b455...0ed

Hørte det var snakk om at vg skulle ta en pristest.

Vi har hamstret en del tørrvarer i dag. Handlet for over 1000 kr. La merke til at det var mye av de sukkerholdige produktene som var satt ned mest i pris.

Anonymous poster hash: ba14c...e14

Skrevet

Sikkert en pristest rett rundt hjørnet. Det var slik rund skolestart også. Mills majones og kaviar var billigere enn first prise osv. Så fort testen var i avisa gikk prisene opp gjen. Så varer nok noen dager før den er normal igjen. Alltid slik noen ganger i året, men i år har det tatt litt av på enkelte produkter.

Helt supert for klassekassa vår, for vi skal ha pepperkaker og gløgg på juleavsluttningen. Dette blir i år veldig billig

Anonymous poster hash: d51d6...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...