Gå til innhold

Har dere handlet på priskrig i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

 

Anonymous poster hash: 303a4...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det?

 

Anonymous poster hash: f65fa...bdd

Skrevet

Leste nettopp om det i avisa. Har du vært? Er det i hele landet?

 

Anonymous poster hash: 90cc7...cc0

Skrevet

I Bergen er det i alle fall. Gikk ikke amok, men fikk kjøpt bakepulver og vaniljesukker til 5,90, kanel til 0,50, bakepapir til 2,50, grøt til 1 og noe mer som jeg ikke husker. Dette var ting jeg trengte uansett, så gjorde ikke noe at det var billig :P

 

Anonymous poster hash: 38e5d...a42

Skrevet

Har sendt manne ut :D han har funnet mye nå:D

 

Anonymous poster hash: 90cc7...cc0

Skrevet

Ja :)

 

Kjøpte mye julemarsipan og marsipangriser, marsipanpølse til baking, rema sitt vaskepulver, diverse tacoting, meksikansk gryte, mange poser snarkokt grøt, sjokoladeappelsin, tomatsuppe, kokesjokolade...



Anonymous poster hash: c2806...80e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...