Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 ?? Anonymous poster hash: 303a4...3e6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Hva er det? Anonymous poster hash: f65fa...bdd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Leste nettopp om det i avisa. Har du vært? Er det i hele landet? Anonymous poster hash: 90cc7...cc0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 I Bergen er det i alle fall. Gikk ikke amok, men fikk kjøpt bakepulver og vaniljesukker til 5,90, kanel til 0,50, bakepapir til 2,50, grøt til 1 og noe mer som jeg ikke husker. Dette var ting jeg trengte uansett, så gjorde ikke noe at det var billig Anonymous poster hash: 38e5d...a42
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Har sendt manne ut han har funnet mye nå Anonymous poster hash: 90cc7...cc0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Ja Kjøpte mye julemarsipan og marsipangriser, marsipanpølse til baking, rema sitt vaskepulver, diverse tacoting, meksikansk gryte, mange poser snarkokt grøt, sjokoladeappelsin, tomatsuppe, kokesjokolade... Anonymous poster hash: c2806...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå