Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #26 Skrevet 3. desember 2015 Arne Severin Anonymous poster hash: 9082a...1cb Kult! Jeg kjenner en som heter Sevrin Arne !:-) Anonymous poster hash: 31ffe...2b0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #27 Skrevet 3. desember 2015 Inge Anonymous poster hash: aac3b...963
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #28 Skrevet 3. desember 2015 Likte godt Severin. Det passer kanskje til Fabian? Anonymous poster hash: 43fc0...09b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Skrevet 3. desember 2015 Petter Anonymous poster hash: e21df...b54
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #30 Skrevet 3. desember 2015 Trond. Anonymous poster hash: ca00c...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #31 Skrevet 3. desember 2015 Alf ☺️ Anonymous poster hash: cca9c...06a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #32 Skrevet 3. desember 2015 Min far het Finn Helge💙 Anonymous poster hash: 3e824...d34
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #33 Skrevet 3. desember 2015 Plankton Anonymous poster hash: 20de6...872
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #34 Skrevet 3. desember 2015 Trond Anonymous poster hash: ff712...806
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #35 Skrevet 3. desember 2015 Kolbjørn Passer perfekt til han. Anonymous poster hash: 9c566...659
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #36 Skrevet 3. desember 2015 Erling Anonymous poster hash: 8987e...24f
februarprins2013 Skrevet 3. desember 2015 #37 Skrevet 3. desember 2015 Ole syver,men vil bare bli kalt Syver
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #38 Skrevet 3. desember 2015 Helge. Min yngste er oppkalt etter han. Ailo er ett annet navn for Helge 😊 Min far heter også Helge. Var ikke klar over at Ailo er det samme. Takk😊 Anonymous poster hash: a2734...8d5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #39 Skrevet 3. desember 2015 Leiv Et flott, gammelt navn som betyr etterkommer/arving,og det er jo akkurat det et barn er Anonymous poster hash: 0c3cd...004
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2015 #40 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Helge. Min yngste er oppkalt etter han. Ailo er ett annet navn for Helge 😊Min far heter også Helge. Var ikke klar over at Ailo er det samme. Takk😊 Anonymous poster hash: a2734...8d5 http://altformamma.no/navneguiden/437/name/name/null/ailo Endret 3. desember 2015 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #41 Skrevet 3. desember 2015 Bjørn ❤️ Anonymous poster hash: bc07c...8cb
Mariogspiren Skrevet 3. desember 2015 #42 Skrevet 3. desember 2015 Glemte å skrive navnet på min egen 😊 Han heter Fabian. Har kalt opp førstefødte etter han. Nå ventes nr to, og jeg trenger inspirasjon. Hi Anonymous poster hash: 43fc0...09b Hvorfor ikke ta utgangspunkt i barnets farfars navn? Siden den første har fått fra morfar, er det jo koselig om også farfar blir oppkalt?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #43 Skrevet 3. desember 2015 Finn (sønnen til Bertine Z heter det!) Anonymous poster hash: 30180...99b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #44 Skrevet 3. desember 2015 Min far har to fornavn, skriver jeg dem så vil dere kunne finne ut hvem jeg er, så det gjør jeg ikke Samme med mors to fornavn. Holder med Mariogspiren over her som foreslo å kalle opp også etter farfars side av slekten Anonymous poster hash: 33d8a...72d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #45 Skrevet 4. desember 2015 Bjørn Synes det er et fint navn Anonymous poster hash: dd13d...42f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #46 Skrevet 4. desember 2015 Lars Anonymous poster hash: c916e...1be
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #47 Skrevet 4. desember 2015 Per. Anonymous poster hash: 9ec32...4b4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #48 Skrevet 4. desember 2015 Arild Anonymous poster hash: 5573a...1dd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #49 Skrevet 4. desember 2015 Glemte å skrive navnet på min egen 😊 Han heter Fabian. Har kalt opp førstefødte etter han. Nå ventes nr to, og jeg trenger inspirasjon. Hi Anonymous poster hash: 43fc0...09b Hvorfor ikke ta utgangspunkt i barnets farfars navn? Siden den første har fått fra morfar, er det jo koselig om også farfar blir oppkalt? Fordi min mann ikke har noe med sin fars familie å gjøre 😕 Min svigermors far het Knut, og hans far het Paul. Ikke øverst på lista... Min manns mor heter Agnes, og det sparer vi til jenta 😄 Anonymous poster hash: 43fc0...09b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #50 Skrevet 4. desember 2015 Tor Anonymous poster hash: db492...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå