Gå til innhold

Hva heter din far?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arne Severin

 

Anonymous poster hash: 9082a...1cb

Kult! Jeg kjenner en som heter Sevrin Arne !:-)

 

Anonymous poster hash: 31ffe...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inge

 

Anonymous poster hash: aac3b...963

Skrevet

Likte godt Severin. Det passer kanskje til Fabian?

 

Anonymous poster hash: 43fc0...09b

Skrevet

Petter

 

Anonymous poster hash: e21df...b54

Skrevet

Trond.

 

Anonymous poster hash: ca00c...9e6

Skrevet

Alf ☺️

 

Anonymous poster hash: cca9c...06a

Skrevet

Min far het Finn Helge💙

 

Anonymous poster hash: 3e824...d34

Skrevet

Plankton

 

Anonymous poster hash: 20de6...872

Skrevet

Trond

 

Anonymous poster hash: ff712...806

Skrevet

Kolbjørn

 

Passer perfekt til han.

 

Anonymous poster hash: 9c566...659

Skrevet

Erling



Anonymous poster hash: 8987e...24f
Skrevet

Ole syver,men vil bare bli kalt Syver :)

Skrevet

Helge. Min yngste er oppkalt etter han. Ailo er ett annet navn for Helge 😊

Min far heter også Helge. Var ikke klar over at Ailo er det samme. Takk😊

 

Anonymous poster hash: a2734...8d5

Skrevet

Leiv

 

Et flott, gammelt navn som betyr etterkommer/arving,og det er jo akkurat det et barn er :)

 

Anonymous poster hash: 0c3cd...004

Skrevet (endret)

 

Helge. Min yngste er oppkalt etter han. Ailo er ett annet navn for Helge 😊

Min far heter også Helge. Var ikke klar over at Ailo er det samme. Takk😊

 

Anonymous poster hash: a2734...8d5

http://altformamma.no/navneguiden/437/name/name/null/ailo

Endret av Mamma`n til Will& Ailo
Skrevet

Bjørn ❤️

 

Anonymous poster hash: bc07c...8cb

Skrevet

Glemte å skrive navnet på min egen 😊

 

Han heter Fabian.

 

Har kalt opp førstefødte etter han. Nå ventes nr to, og jeg trenger inspirasjon.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 43fc0...09b

Hvorfor ikke ta utgangspunkt i barnets farfars navn? Siden den første har fått fra morfar, er det jo koselig om også farfar blir oppkalt?

Skrevet

Finn (sønnen til Bertine Z heter det!)

 

Anonymous poster hash: 30180...99b

Skrevet

Min far har to fornavn, skriver jeg dem så vil dere kunne finne ut hvem jeg er, så det gjør jeg ikke ;) Samme med mors to fornavn.

 

Holder med Mariogspiren over her som foreslo å kalle opp også etter farfars side av slekten :)



Anonymous poster hash: 33d8a...72d
Skrevet

Bjørn

 

Synes det er et fint navn

 

Anonymous poster hash: dd13d...42f

Skrevet

Lars

 

Anonymous poster hash: c916e...1be

Skrevet

Per.



Anonymous poster hash: 9ec32...4b4
Skrevet

Arild

 

Anonymous poster hash: 5573a...1dd

Skrevet

 

Glemte å skrive navnet på min egen 😊

 

Han heter Fabian.

 

Har kalt opp førstefødte etter han. Nå ventes nr to, og jeg trenger inspirasjon.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 43fc0...09b

Hvorfor ikke ta utgangspunkt i barnets farfars navn? Siden den første har fått fra morfar, er det jo koselig om også farfar blir oppkalt?

Fordi min mann ikke har noe med sin fars familie å gjøre 😕

Min svigermors far het Knut, og hans far het Paul. Ikke øverst på lista...

 

Min manns mor heter Agnes, og det sparer vi til jenta 😄

 

 

Anonymous poster hash: 43fc0...09b

Skrevet

Tor :)



Anonymous poster hash: db492...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...