Gå til innhold

Tomme doruller som adventskalender og serviettholdere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er veldig fisefin nå, men jeg kunne aldri tenkt med å bruke tomme toalettruller til å lage serviettholdere eller adventskalendere til barna og legge godteri og ting inni. 

Jeg ser en utrolig flink og nevenyttig blogger har gjort dette (speiltvillingene). Det ser jo fint ut, men ...urk. Tanken på at de rullene har hengt der inne på toalettet i all slags odør. 

Og hun har også samlet inn for foreldre og svigerforeldre. 

Bare jeg som er sær ? 

Anonymous poster hash: 762ed...a29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er veldig fisefin nå, men jeg kunne aldri tenkt med å bruke tomme toalettruller til å lage serviettholdere eller adventskalendere til barna og legge godteri og ting inni.

Jeg ser en utrolig flink og nevenyttig blogger har gjort dette (speiltvillingene). Det ser jo fint ut, men ...urk. Tanken på at de rullene har hengt der inne på toalettet i all slags odør.

Bare jeg som er sær ?

Ja, du er sær. Tomme dorullhylser har jo vært brukt til hobbysysler i årevis!

Skrevet

Bare jeg som er sær ?

Ja, du er sær. Tomme dorullhylser har jo vært brukt til hobbysysler i årevis!

Til nisser ja. Men servietter som man skal tørke seg rundt munnen med?

Skrevet

Jeg synes ikke du er sær, jeg og synes det er litt ekkelt. I barnehagen jeg jobber i, så lager vi aldri julepynt av doruller lenger. Man kan heller bruke tørkeruller, bare klippe de i to

Anonymous poster hash: eb558...e5c
Skrevet

Jeg synes ikke du er sær, jeg og synes det er litt ekkelt. I barnehagen jeg jobber i, så lager vi aldri julepynt av doruller lenger. Man kan heller bruke tørkeruller, bare klippe de i to

Ja takk til tørkerullen!

Anonymous poster hash: fda3f...cdb

Skrevet

Seriøst, har dere ikke hørt om muligheten for å ta av dopapiret før man bruker det? Ikke alle dorullhylser er brukt. Noen har svært lite dopapir på seg, null stress å rulle av papiret.

Anonymous poster hash: 3045f...5a1

Skrevet

Vet ikke med deg...men her bruker vi dopapir for å unngå å få bæsj på fingrene.

Skrevet

Jeg er enig. Man holder jo ofte inni dorullen for å ta papir, mens man sitter på do med skitne fingre.

Skrevet

Jeg er enig. Man holder jo ofte inni dorullen for å ta papir, mens man sitter på do med skitne fingre.

Ikke vi som har dorullholder på veggen

Skrevet

Ikke vi som har dorullholder på veggen

Men da henger den jo på siden av doen, og så hysteriske som folk her inne er med tannbørsten og åpne dolokk, så er det vel ikke bedre med dorullen

Skrevet

Jeg kunne verken ha laget serviettringer eller kalender av doruller.  Synes de er ekle.

Skrevet

Til og med eg syns det er ekkelt!!! (Og det seier litt igrunn, har ofte ønska meg litt meir støv på hjernen;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...