Gå til innhold

Uvane som jeg irriterer meg grønn over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har en uvane som irriterer skikkelig. 

Han bruker ikke opp ting før han åpner noe nytt. 

Er kaviartuben nesten tom og vi har en ny liggende, åpner han den nye fordi det er lettere å klemme ut av den enn å tømme den vi har (har ikke noe med smak å gjøre, siden ungene spiser uansett)

Det samme gjelder egentlig alt fra brunost, brus, smør - og tannkrem og dusjsåpe. 

Utrolig irriterende å finne masse nesten tomme ting i kjøleskapet, når nye ting er åpnet. 

Det er han som smører matpakkene hver morgen, så det er han som bruker mest pålegg. 

Jeg ender opp med å måtte tømme og rydde opp i dette. 

I-landsproblen JA jeg vet det. Og det er nok mange som har det mye verre enn dette, men denne filletingen er plagsom. 

Det nytter ikke å snakke med han om det heller, for han ler det bort og sier at "ja, jeg har visst den uvanen) 

Flere som har det sånn? 

Anonymous poster hash: c194e...6cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk menn!

Gjem de nye tingene før de gamle er helt tomme...

Anonymous poster hash: 06507...ce1

Skrevet

Enkel løsning. Ikke kjøp inn før det ER tomt.... og la ham selv stå for handlingen ;)

Anonymous poster hash: 02199...1d5
Skrevet

Prøv å slutte med å ordne opp i hans rot? Lett for han å kunne ha uvaner når kjøleskapet ikke fyller seg opp med halvtomme produkter

Skrevet

Jeg er likedan! Huff  :legrine:

Anonymous poster hash: c81eb...2a2
Skrevet

Hva gjør du med restene i det som er igjen i det som ikke er helt tomt, da? Overlater du til andre å rydde opp, eller kaster du så mye mat. Og hvorfor i all verden gjør du det?

Skrevet

Hehehe uffameg. Jeg er litt sånn, å samboeren min syns det er såååå irriterende :-)

Går på at jeg syns det ferske smaker bedre , men utrolig sløsende jeg vet...

Skrevet

Hva gjør du med restene i det som er igjen i det som ikke er helt tomt, da? Overlater du til andre å rydde opp, eller kaster du så mye mat. Og hvorfor i all verden gjør du det?

Du - det er ikke noe problem for meg, for jeg VET at sambo tar restene. 

Jeg har faktisk aldri reflektert over at det er frekt eller at det plager henne. Vi ler mest av det. Det spørs om mannen din skjønner alvoret, altså!

Jeg er sånn med balsam, melk, og tuber med makrell, majo og den stilen.

Nå skal det sies at jeg er litt overhysterisk hva gjelder datostempling ol, men ang balsamen så er det PUR latskap.

Stakkars fine kjæresten min. Fikk litt vondt her...

Skrevet

Mannen min er nesten motsatt. Han tyner ut til aller siste rest. Men i smug lar jeg hunden få siste skalken av osten, den siste skiva av kjøttpålegget, og jeg hiver ketchupflaska når det er umulig å få mer ut av den på folkelig vis, selv om den ikke er heeelt tom. Men kaster svært lite mat i søpla, rester går til hunden.

Anonymous poster hash: b0681...2d4

Skrevet

Ja, mannen min er også sånn! I tillegg kan han ta tomme kartonger av f.eks melk og sette inn igjen!

Skrevet

Hahaha, her er det jeg som er slik og mannen som er "hysterisk" :P 

Pur latskap! 

Anonymous poster hash: b20db...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...