Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Først og fremst lurer jeg på om det er mulig å avbryte profesjonsstudiet i psykologi, for så å hoppe inn igjen. Psykologi er det eneste jeg virkelig ønsker å studere, men så tenkte jeg litt lengre og jeg vil ikke være ferdig før barnet mitt er 11 år, nå er det 3. Jeg håper jo virkelig på både en mann og et nytt barn innen den tid.. Så lurer jeg på om noen kan tipse meg om andre studier som kanskje kan være noe for megDet jeg egentlig hadde tenkt til å ta var sosionom eller barnevernspedagog, men når jeg fant ut at det var en egen teaterklasse i de fagene slo jeg fra meg det ganske raskt..Jeg har også tenkt på jus, men er redd for at jeg vil syntes deler av det vil bli for kjedelig.. Fordelen er at det ikke er muntlige presentasjoner (skal ta i oslo) Hvilke studier er uten muntlige presentasjoner? Hvilke studier vil gi meg flere arbeidsfelt og grei lønn?Hvilke gir gode muligheter til etterutdanning osv. Håper noen har noe å komme med Anonymous poster hash: f3023...552
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Teaterklasse? Man kan vel ta permisjon fra hvilket som helst studie. Anonymous poster hash: 5d71b...46d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Først og fremst lurer jeg på om det er mulig å avbryte profesjonsstudiet i psykologi, for så å hoppe inn igjen. Psykologi er det eneste jeg virkelig ønsker å studere, men så tenkte jeg litt lengre og jeg vil ikke være ferdig før barnet mitt er 11 år, nå er det 3. Jeg håper jo virkelig på både en mann og et nytt barn innen den tid.. Så lurer jeg på om noen kan tipse meg om andre studier som kanskje kan være noe for meg Det jeg egentlig hadde tenkt til å ta var sosionom eller barnevernspedagog, men når jeg fant ut at det var en egen teaterklasse i de fagene slo jeg fra meg det ganske raskt.. Jeg har også tenkt på jus, men er redd for at jeg vil syntes deler av det vil bli for kjedelig.. Fordelen er at det ikke er muntlige presentasjoner (skal ta i oslo) Hvilke studier er uten muntlige presentasjoner? Hvilke studier vil gi meg flere arbeidsfelt og grei lønn? Hvilke gir gode muligheter til etterutdanning osv. Håper noen har noe å komme med Anonymous poster hash: f3023...552 Om du tenker på empowerment teater så varer det ikke så lenge og på de fleste høgskoler / universitet er det barnevernped. som har det faget. Men det er utrolig interessant og lærerikt Anonymous poster hash: bfa23...3b7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Jeg går profesjon nå og har termin i jula. 3.året. Går så fint så Ble litt stusselig med eksamenene nå i høst og blir kanskje litt dårlig til våren, men det får man alltids tatt igjen. Følg drømmen Anonymous poster hash: 64c29...d6a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Da jeg gikk på profesjonsstudiet i psykologi var det mange som tok en pause eller to underveis i forbindelse med svangerskap. Ikke noe problem! Anonymous poster hash: fde1c...4ea
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Blitt mer muntlig på jussen i Oslo også de senere årene mener jeg. Da jeg tok det var det lite. Anonymous poster hash: 5cc82...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå