Gå til innhold

Gravid 15 uker på vei, blir bare mer og mer kvalm :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært opp og ned med kvalmen hele svangerskapet, men fra uke 10 ble det verre og heg begynte å kaste opp i tillegg. Nå er jeg 15 uker på vei og kvalmen blir bare verre, jeg spyr hver dag. :( hadde håpet der skulle gi seg snart, men virker ikke sånn! Noen som har vært kvalme lenge? Når ga det seg?

Anonymous poster hash: bbf37...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved 18 uker ble det mye bedre. Helt bra ved 20 uker

Anonymous poster hash: ed437...42f

Skrevet

kommer an på hver enkelt tror jeg, var kvalm fra uke 5 til 36 :(

Anonymous poster hash: 94769...d7e
Skrevet

Jeg var kvalm og spydde fra ca. uke 5-6 og ut begge svangerskapene.

Ekstrem svangerskapskvalme.

Holdt med to graviditeter.

Anonymous poster hash: b6c45...608
Skrevet

Her begynte kvalmen i god tid før Ikm og var der til uke 23-24. Trodde det var over, men i uke 26-27 var den tilbake og varte ut svangerskapet. Lå over doen mye av tiden under fødsel.

Anonymous poster hash: 55139...b6a

Skrevet

Har du prøvd noe kvalmestillende? Sjekket om du er degydrert? For lite veske i kroppen gjør deg mer kvalm, så blir du dehydrert kan det hjelpe mye på kvalmen å få noe intravenøs veske. Snakk med legen din, å masse god bedring 😃

Skrevet

Legen sa til meg at jeg fikk trøste meg med at alt sannsynleg virket som du skulle når jeg var kvalm🙊🙈 ikke en god trøst, men litt?

Og du, på apoteket har de noen "kvalmebånd" som man skal ha rundt håndleddet. Jeg har ikke prøvd disse, men datteren min, og mange andre små og store, har brukt, og alle sier de virker.

Datteren min var ekstremt bilsyk, og kastet opp hver gang vi kjørte bil, alltid. Men med disse båndene på var hun helt fin :)

Kanskje verdt å prøve? :)

God bedring :)

Anonymous poster hash: b7eee...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...