Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Ganske hardt på en måte.. Har ikke høyt blodtrykk så vet ikke helt hva det kan være? Jeg er ikke stressa. Er dette vanlig? Heldigvis er det bare forbigående men kan det være et dårlig tegn? Anonymous poster hash: 8af3b...172
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Ganske hardt på en måte.. Har ikke høyt blodtrykk så vet ikke helt hva det kan være? Jeg er ikke stressa. Er dette vanlig? Heldigvis er det bare forbigående men kan det være et dårlig tegn? Anonymous poster hash: 8af3b...172 Lurer på akkurat det samme! Men jeg er stressa, selv om blodtrykket er lavt. Anonymous poster hash: 4c444...aa1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har ekstra slag Ventrikulære ekstrasystoler (VES) De føles som om jeg har veldige dunk i halsen. På det verste har jeg svimlet. Slagene går opp i halsen og ned i magen igjen. Blodtrykk og prøver ok, ingenting farlig, bare veldig plagsomt. Fikk det ekstra mye når jeg gikk gravid og når jeg gikk endel ned i vekt. Får det og om jeg er opprørt, nervøs ect. Og da alltid når jeg slapper av. Sitter i sofa/legger meg i sengen/ i badekar/varm dusj. Om du ikke blir dårlig/får vondt i bryst eller rygg/arm er det oftes helt ufarlig. Anonymous poster hash: 2030b...0ba
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Du kommer til å dø. En gang. Anonymous poster hash: 2163b...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå