Gå til innhold

Hvor er der varmest å best å dra til i Desember/Januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det varmest å best?

Gran Canaria

Lanzarote

Tenerife

Mallorca ??

Del gjerne erfaringer med meg :) å fortell om plasser dere har vært

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt).

Anonymous poster hash: 8b37f...ed4

Skrevet

Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt).

Så kjipt! Syns det så så fint ut der :(

Skrevet

Det er fint der, absolutt :) Vi leide bil og kjørte rundt på øya, så serverdighetene og fikk jo oppleve mye til tross for dårlig vær. Men er det varme dere er ute etter så ville jeg reist nærmere sommeren eller reist en annen plass i vinter :)

Skrevet

Det er fint der, absolutt :) Vi leide bil og kjørte rundt på øya, så serverdighetene og fikk jo oppleve mye til tross for dårlig vær. Men er det varme dere er ute etter så ville jeg reist nærmere sommeren eller reist en annen plass i vinter :)

Har vært i gran canaria i desember så da fikk vi bada ;)

Viø selfølgelig ha sol å strand ;) men ikke bare det

Skrevet

Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt).Anonymous poster hash: 8b37f...ed4

Jeg har vært på Lanzarote i januar 6 ganger, og har alltid hatt fint vær ;)

Anonymous poster hash: 46fdb...97b

Skrevet

Kapp Verde er varmere, også Thailand osv. Mallorca kan være skikkelig kaldt, og alle de andre stedene du nevner kan du også riskiere mye regn og overskyet. 

Anonymous poster hash: 5db36...92e
Skrevet

Av kanariøyene er grand canaria det mest værsikre, og pourto rico den mest værsikre plassen på grand canaria.  :)

Anonymous poster hash: ce6e5...e9f
Skrevet

I hvert fall ikke Mallorca. Da blir det ikke noe sol og bading.

Jeg har vært på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura flere ganger i desember/januar. Og har hatt det like godt og varmt alle stedene. På Gran Canaria så er Puerto Rico varmest.

Ellers ville nok jeg reist til Kapp Verde eller noen andre steder, for å være mer sikker på å få varme. For det er ikke så varmt på Canarie øyene, og i havet er det stort sett kaldt da.

Anonymous poster hash: ef0a1...5e9
Skrevet

I hvert fall ikke Mallorca. Da blir det ikke noe sol og bading.

Jeg har vært på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura flere ganger i desember/januar. Og har hatt det like godt og varmt alle stedene. På Gran Canaria så er Puerto Rico varmest.

Ellers ville nok jeg reist til Kapp Verde eller noen andre steder, for å være mer sikker på å få varme. For det er ikke så varmt på Canarie øyene, og i havet er det stort sett kaldt da.

Anonymous poster hash: ef0a1...5e9

Hvor er kapp verde? Takk for deling av erfaringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...