pia91 Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hvor er det varmest å best? Gran Canaria Lanzarote Tenerife Mallorca ?? Del gjerne erfaringer med meg å fortell om plasser dere har vært
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt). Anonymous poster hash: 8b37f...ed4
pia91 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2015 Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt). Anonymous poster hash: 8b37f...ed4 Så kjipt! Syns det så så fint ut der
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt). Anonymous poster hash: 8b37f...ed4 Så kjipt! Syns det så så fint ut der Det er fint der, absolutt Vi leide bil og kjørte rundt på øya, så serverdighetene og fikk jo oppleve mye til tross for dårlig vær. Men er det varme dere er ute etter så ville jeg reist nærmere sommeren eller reist en annen plass i vinter Anonymous poster hash: 8b37f...ed4
pia91 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2015 Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt). Anonymous poster hash: 8b37f...ed4 Så kjipt! Syns det så så fint ut der Det er fint der, absolutt Vi leide bil og kjørte rundt på øya, så serverdighetene og fikk jo oppleve mye til tross for dårlig vær. Men er det varme dere er ute etter så ville jeg reist nærmere sommeren eller reist en annen plass i vinter Anonymous poster hash: 8b37f...ed4 Har vært i gran canaria i desember så da fikk vi bada Viø selfølgelig ha sol å strand men ikke bare det
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Gran canaria er nok tryggest værmessig, Lanzarote er gjerne kaldt, vindfullt og har mye regn på den tiden (har erfart det selv, veldig kjipt).Anonymous poster hash: 8b37f...ed4 Jeg har vært på Lanzarote i januar 6 ganger, og har alltid hatt fint vær Anonymous poster hash: 46fdb...97b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Kapp Verde er varmere, også Thailand osv. Mallorca kan være skikkelig kaldt, og alle de andre stedene du nevner kan du også riskiere mye regn og overskyet. Anonymous poster hash: 5db36...92e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Av kanariøyene er grand canaria det mest værsikre, og pourto rico den mest værsikre plassen på grand canaria. Anonymous poster hash: ce6e5...e9f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 I hvert fall ikke Mallorca. Da blir det ikke noe sol og bading. Jeg har vært på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura flere ganger i desember/januar. Og har hatt det like godt og varmt alle stedene. På Gran Canaria så er Puerto Rico varmest. Ellers ville nok jeg reist til Kapp Verde eller noen andre steder, for å være mer sikker på å få varme. For det er ikke så varmt på Canarie øyene, og i havet er det stort sett kaldt da. Anonymous poster hash: ef0a1...5e9
pia91 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2015 I hvert fall ikke Mallorca. Da blir det ikke noe sol og bading. Jeg har vært på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura flere ganger i desember/januar. Og har hatt det like godt og varmt alle stedene. På Gran Canaria så er Puerto Rico varmest. Ellers ville nok jeg reist til Kapp Verde eller noen andre steder, for å være mer sikker på å få varme. For det er ikke så varmt på Canarie øyene, og i havet er det stort sett kaldt da. Anonymous poster hash: ef0a1...5e9 Hvor er kapp verde? Takk for deling av erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå