Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor det? Kaller seg moralske eller hva det måtte være, samma f., for de bare lyver uansett. Hadde avtalt noe med samboeren, åneeei, det glemte han visst. Så da må jeg slite meg ut idag pga det. Sånn er det hver jævla gang, angrer bittert på at jeg kjøpte julegaver til ham istad Anonymous poster hash: 246e0...776
Gustav Klitt Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Litt vel generaliserende, kanskje? Julegavene kan du jo forsøke å deponere på.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Virker som du har valgt deg feil mann?...-Langt fra alle menn bare lyver. Anonymous poster hash: 4e9b8...4bb
Hønemor30 Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Hvis du mener at alle menn lyver kun fordi din egen mann lyver til deg, tror jeg du bør revudere forholdet deres.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Stor forskjell på å lyve og å glemme. Eller mener du han husket, men lyver og sier han glemte? Anonymous poster hash: 17ee2...061
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor det? Kaller seg moralske eller hva det måtte være, samma f., for de bare lyver uansett. Hadde avtalt noe med samboeren, åneeei, det glemte han visst. Så da må jeg slite meg ut idag pga det. Sånn er det hver jævla gang, angrer bittert på at jeg kjøpte julegaver til ham istad Anonymous poster hash: 246e0...776 Alle menn. Hele tiden. Anonymous poster hash: 80509...d52
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke alle menn som er problemet her, Hi - problemet er at forholdet du har til den ene mannen ikke fungerer. Hva er det egentlige problemet i forholdet deres? At du føler han ikke ser deg, at han ikke prioriterer deg eller forholdet, at du føler at han ikke er til å stole på, at dere har forskjellige forventninger, at dere ikke kommuniserer på en god måte, at dere ikke lytter til hverandre? Hva er egentlig problemet? For det er i hvert fall tydelig at det er ikke bare dagens hendelse som er problemet... Anonymous poster hash: a5ebf...b0f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Stor forskjell på å lyve og å glemme. Eller mener du han husket, men lyver og sier han glemte?Anonymous poster hash: 17ee2...061 Jeg mener han løy da han lovte og brøt løftet. Og attpåtil ikke gadd å gjenoppta avtalen fordi han er sååå sliten stakkars. Huff, ikke lett å være mann ass. Anonymous poster hash: 246e0...776
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke alle menn som er problemet her, Hi - problemet er at forholdet du har til den ene mannen ikke fungerer. Hva er det egentlige problemet i forholdet deres?At du føler han ikke ser deg, at han ikke prioriterer deg eller forholdet, at du føler at han ikke er til å stole på, at dere har forskjellige forventninger, at dere ikke kommuniserer på en god måte, at dere ikke lytter til hverandre? Hva er egentlig problemet? For det er i hvert fall tydelig at det er ikke bare dagens hendelse som er problemet... Anonymous poster hash: a5ebf...b0f Neida, jeg tok eksempel i denne mannen, har selvsagt opplevelser fra andre menn som spiller inn også Anonymous poster hash: 246e0...776
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke alle menn som er problemet her, Hi - problemet er at forholdet du har til den ene mannen ikke fungerer. Hva er det egentlige problemet i forholdet deres?At du føler han ikke ser deg, at han ikke prioriterer deg eller forholdet, at du føler at han ikke er til å stole på, at dere har forskjellige forventninger, at dere ikke kommuniserer på en god måte, at dere ikke lytter til hverandre? Hva er egentlig problemet? For det er i hvert fall tydelig at det er ikke bare dagens hendelse som er problemet... Anonymous poster hash: a5ebf...b0f Neida, jeg tok eksempel i denne mannen, har selvsagt opplevelser fra andre menn som spiller inn også Anonymous poster hash: 246e0...776 Du unnlater å svare på det jeg spør om, for det er helt sikkert at det ikke bare er dagens hendelse som er galt i forholdet deres. Og om du har så mange andre opplevelser fra andre menn som lyver at det påvirker måten du reagerer på overfor denne mannen, da er det kanskje lurt å bearbeide tidligere hendelser. Ta tak i det som ER problemet i forholdet deres, ikke bare denne enkeltepisoden. Er det mange slike episoder så er det likevel noe helt annet som er problemet i forholdet deres. Anonymous poster hash: a5ebf...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå