Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hadde vondt i hals med hoste for en mnd.siden...det gikk da over, men noen dager etterpå føler jeg meg irritert i hals/bryst og får følelse av å måtte hoste...er helt ok på morgenen når jeg står opp, men med en gang jeg begynner å gjøre noe så starter det igjen...er det mulig at det er begynnende astma eller noe?🤔  Anonymous poster hash: 589f1...f42
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Åj ser nå at den kom to ganger..beklager  Anonymous poster hash: 589f1...f42
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Det kan jo være. Jeg bruker astmamedisiner pga hoste, uten medisiner så hoster og kremter jeg omtrent hele tiden Anonymous poster hash: 397e6...3c6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Føler meg tungpusta egentlig..akkurat som at det er noe i veien....  Anonymous poster hash: 589f1...f42
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Jeg hadde det sånn etter en infeksjon i høst. Kortpust og følelse av å måtte hoste. Gikk over etterhvert  Anonymous poster hash: 09fe4...e08
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Begynner å tenke hjerte også(mye for jeg er plaget med brystsmerter med stråling som legen ikke finner ut av....)  Anonymous poster hash: 589f1...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå