Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Jeg prøver å finne en gammel dinosaur dokumentar fra 80-tallet en gang. Husker jeg så den når jeg var liten, og den kom noen år før Jurassic Park. Jeg husker ikke hva den heter, men jeg husker noen av scenene: Mener begynnelsen er en mann som snakker om dinosaurene og at de døde ut for millioner av år siden, samtidig som vi får se skjeletter av dinosaurer. Husker da en brontosaurus og en t-rex Man får se utgraving av dinosaurskjeletter i sort hvitt der de bruker tnt (eller noe sånt) og graver i grunt vann også Man får se mange tegnede bildeserier av dinosaurer, husker spesielt de sammenligner dinosaurer i flokk med gnuer der noen av dem drukner Jack Horner snakker om maiasauren, og vi får også se et egg med et lite skjelett inni En kar har laget ei flyte av et slags rør han har bygd som lager den samme lyden som Parasaurolophus. Han blåser i den så vi får høre tilnærmet den samme lyden dyret lagde, samtidig som vi får se en tegnet bildeserie av dinosauren med bakgrunnsmusikk Husker også vi får se bilder fra et barneselskap der de har et grønn dinosaurkake Ringer det noen bjeller hos noen? Dokumentaren var på Norsk, men innslag av Engelsk der forskere prater. Anonymous poster hash: d4204...a25
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Tror faktisk jeg husker noe av den også... men dessverre ikke nok til å greie å hjelpe deg videre :/ Anonymous poster hash: d87be...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå