Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Skal kjøpe akebrett til jul. Hvilket akebrett bør vi gå for ? Har en gammel rattkjelke fra før. Anonymous poster hash: eb6a0...6ee
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Ryggstøtte?? Nei, det er i allefall min toåring ferdig med.. Et kult et som de kan ha lenge. Anonymous poster hash: 511f6...243
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 En 2 åring trenger ikke ryggstøtte. Jeg ville kjøpt styreakebrett Anonymous poster hash: 7c744...131
Blomstogbier Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Hvilket som helst jeg sender ikke min toåring utfor alene, så jeg hadde valgt et med plass til to stk. Er mange fine akematter man får kjøpt på Europris og XXL og
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Hadde kjøpt et rompeakebrett og en rattkjelke. Rompeakebrettet på egenhånd, rattkjelken sammen med mor eller far Anonymous poster hash: 6bfbc...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå