Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #26 Skrevet 4. desember 2015 Var veldig tungt synest jeg. Dessuten tenker jeg KUN Frozen når jeg hører Elsa. Men om du bytter ut a med e.. altså Else Mathilde, så blir klangen av navnet lettere med en gang. Anonymous poster hash: 51cb8...7d8 Enig med deg at det klang bedre med Else... Er mamma til en Elsa født før Frost-bonanzaen og er egentlig litt snurt over at Disney "kuppet" navnet vårt! Kun 16 jenter født i 2010 fikk navnet. Spent på navnestatistikken for 2015. Havner nok uansett ikke på nivå med Linnea, Aurora, Emma etc. Håper jeg... Anonymous poster hash: a95f2...ffd Tror vel det er flest hunder og katter, som vil hete Elsa og Anna:-) Anonymous poster hash: 751ec...868 Har jeg ikke tenkt på før. Kattenavn kanskje, men hund? Kommer til å smile når jeg evt hører det! Anonymous poster hash: a95f2...ffd
Daquiry Skrevet 4. desember 2015 #27 Skrevet 4. desember 2015 Jeg syns det er et veldig koselig navn 😊😊
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #28 Skrevet 4. desember 2015 Ikke pen kombinert. Mathilde er fint alene, dog litt kjedelig Anonymous poster hash: a96a1...474
Gullunger Skrevet 4. desember 2015 #29 Skrevet 4. desember 2015 Jeg synes det var en veldig fin kombinasjon! Synes det klinger godt sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå