m-84 Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Jeg har et lite dilemma her. Min datter på 3 er invitert i McDonalds bursdag. Av prinsipp ønsker ikke jeg at mitt barn skal spise på McDonalds eller andre fastfood kjeder. Etter et vist antall av dokumentarer og kommentarer av McDonalds så er jeg nok blitt veldig påvirket og ønsker ikke (så lenge jeg kan bestemme) at hun skal få i seg den type mat. Men, det er jo bare EN gang, skal jeg la henne gå? Eller, Ta med egen mat og skylde på allergier. La være å gå og fra røve min datter et bursdagsbesøk? Hva synes dere? Endret 3. desember 2015 av m-84
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Det er litt sært av deg å nekte, men enda særere at de velger det for en 3åring! Hva i alle dager er vitsen? Jeg ville latt henne delta, men jeg hadde nok ikke hatt dårlig samvittighet for å la være heller. De er 3. Hva husker de av det da?
m-84 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2015 Hehe vel de husker jo fra dag til dag - uke til uke, men tviler på at det er et sterkt minne når hun er 10 liksom
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Nei nettopp... du får nesten bare velge hva som er viktigst tenker jeg :-)
m-84 Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2015 Nei nettopp... du får nesten bare velge hva som er viktigst tenker jeg :-) Haha, ja det var det valget jeg slet med ser du
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Nei nettopp... du får nesten bare velge hva som er viktigst tenker jeg :-) Haha, ja det var det valget jeg slet med ser du Jeg hadde nok latt prinsippene fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå