Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hun var læreren min i ett fag på vgs, og kun i et år. Det er nå fjorten år siden. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 0a2e3...76d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Fullstendig umoralsk! Haha, nei hvorfor lurer du på det?? Det har da absolutt ingen betydning! Go for it! Anonymous poster hash: cf7c9...18d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Bare umoralsk fra lærerens side om det skjer mens eleven fortsatt går på skolen. Anonymous poster hash: 6c18a...d44
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt IKKE greitt, samme hvor mange år som har gått. Hilsen lærer. Anonymous poster hash: 1c4d2...86e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Hadde en Ons med en lærer jeg hadde på ungdomsskolen jeg , som 18 åring vel å merke da hehe. Virka ikke som han syntes det var så umoralsk når han tok meg bakfra og ropte at han kom haha... Anonymous poster hash: 4b765...6a4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Altså ett par år etter skolen( hadde ikke dumpa 😉) men småsikla nok litt på læreren på skolen altså , alle jentene gjorde det. Anonymous poster hash: 4b765...6a4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt IKKE greitt, samme hvor mange år som har gått. Hilsen lærer. Anonymous poster hash: 1c4d2...86e Helt feil, selvsagt. Anonymous poster hash: bdd5c...b1a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt IKKE greitt, samme hvor mange år som har gått. Hilsen lærer. Anonymous poster hash: 1c4d2...86e Lærer i hvilket fag...? Du sliter litt med elementær rettskriving Anonymous poster hash: bdd5c...b1a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt IKKE greitt, samme hvor mange år som har gått. Hilsen lærer. Anonymous poster hash: 1c4d2...86e Lærer i hvilket fag...? Du sliter litt med elementær rettskriving Anonymous poster hash: bdd5c...b1a Håper det er kunst og håndverkslærer. Flaut ellers når "hilsen lærer" ikke kan rettskriving. Anonymous poster hash: f16c3...bf0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 ser ingen problem med det. Mamma og pappa møtte hverandre på den måten Pappa var læreren til mamma Anonymous poster hash: 14133...422
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Dere får rette opp feilene mine da. Hilsen lærer som trodde dette var en diskusjon om etikk og læreryrkets profesjonalitet, ikke om rettskriving. (For den som måtte lure så er jeg egentlig nynorskbruker, men liker å bruke begge målformene her på DIB). Anonymous poster hash: 1c4d2...86e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Æsj! Hun må jo være haugammal i dag! Det er fjorten år siden HI! Finn deg en på din egen alder Anonymous poster hash: 6a599...0e0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Dere får rette opp feilene mine da. Hilsen lærer som trodde dette var en diskusjon om etikk og læreryrkets profesjonalitet, ikke om rettskriving. (For den som måtte lure så er jeg egentlig nynorskbruker, men liker å bruke begge målformene her på DIB). Anonymous poster hash: 1c4d2...86e Så læreryrkets profesjonalitet handler for deg ikke om faglig dyktighet? Du tar feil, enkelt og greit. Det er absolutt ingen etiske problemstillinger knyttet til at en lærer og en elev inngår et forhold etter at lærer/elevforholdet er avsluttet, så lenge begge er myndige. Anonymous poster hash: bdd5c...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå